Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از برگزاری "جام بین المللی شهید باکری" در ارومیه با حضور ورزشکارانی از کشورهای همسایه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات استان آذربایجان‌غربی در گفت و گویی گفت: علی‌رغم هزینه‌های بالای این رشته، اعزام‌هایی در رشته‌های موتورکراس و موتورریس به مسابقات بین المللی و آسیا داشته‌ایم و تلاش داریم حضور ورزشکاران کشورمان در این رشته‌ها بیشتر شود و در سایر کمیته‌ها از جمله آفرود نیز رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیات استان آذربایجان‌غربی یکی از هیات‌های فعال کشور است و با انتخاب دوباره فرشید حسینی به عنوان رئیس هیات، شاهد فعالیت بیشتر و شرایط بهتر از قبل این رشته در استان باشیم ضمن اینکه با توجه به هم مرزی آذربایجان‌غربی با کشورهای خارجی میزبانی از تیم‌های ورزشی این کشورها می‌تواند انجام دهد.

وی ادامه داد: مسابقه آفرود "جام بین المللی شهیدباکری" نیز در این راستا می‌تواند برنامه ریزی و فدراسیون نیز از برگزاری آن حمایت خواهدکرد.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: تاکنون بالغ بر ۷۶۰۰ بیمه شدن در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اجام گرفته است.

ناظمی از فعال شدن کمیته بازی های الکترونیکی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی خبرداد و گفت: این کمیته در استان‌ها نیز تشکیل و فعال شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رئیس فدراسیون آسیا بازی آفرود اتومبیلرانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان غربی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان غربی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است

عضو هیئت رئیسه و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها نیاز به عزم راسخ داریم و از این رو باید به دنبال احقاق حق و حقوق قانونی شهرداری از اعتبارات ملی باشیم و متأسفانه شهرداری ارومیه همیشه از اعتبارات ملی محروم مانده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، احد یوسفی در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی که به منظور گرامیداشت روز نهم اردیبهشت روز شوراها برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز ما در شهری زندگی می‌کنیم که دارای استعدادهای پنهان با محرومیت‌های آشکار است.

وی خطاب به استاندار آذربایجان غربی افزود: با عوارض محلی نمی‌توان عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد و با درآمدسالانه تعریف شده شهرداری ارومیه از محل عوارض شهری نمی‌توان سرعت پروژه‌ها را حتی به استان‌های هم‌جوار رساند.

عضو هیئت رئیسه و دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر امروز بتوانیم سرعت عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم، باز نمی‌توانیم خودمان را به سرعت عمل سایر کلان‌شهرها برسانیم، آنها سال‌های سال است که از شهر ارومیه پیشی گرفته‌اند.

یوسفی تصریح کرد: برای جبران عقب‌ماندگی‌ها نیاز به عزم راسخ داریم و از این رو باید به دنبال احقاق حق و حقوق قانونی شهرداری از اعتبارات ملی باشیم و متأسفانه شهرداری ارومیه همیشه از اعتبارات ملی محروم مانده است.

وی ادامه داد: عزم راسخ، اراده و نگاه ویژه استاندار آذربایجان‌غربی در جذب اعتبارات ملی و رفع مشکلات و نیز نگاه ویژه به مدیریت شهری به وضوح دیده می‌شود و امیدواریم در روزهای آینده شاهد اتفاقات خوب و مؤثر در تمام زمینه‌های اقتصادی و فرهنگی، بحث ترافیک، ناوگان حمل‌ونقل، مترو، فضای سبز، مدیریت پسماند برای شهر ارومیه خواهیم بود.

کد خبر 748753

دیگر خبرها

  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان