Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@01:48:10 GMT

رونمایی از ترکیب سپاهان برای دیدار با فجرسپاسی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۹۳۰۱

رونمایی از ترکیب سپاهان برای دیدار با فجرسپاسی

ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با فجرسپاسی شیراز مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، امروز _یکشنبه، پانزدهم اسفندماه_ تیم‌های سپاهان و فجرسپاسی شیراز در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

سپاهان در حالی به مصاف فجرسپاسی می‌رود که یاسین سلمان و حسن شوشتری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، بر همین اساس ترکیب تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با فجرسپاسی لحظاتی پیش مشخص شد که به شرح زیر است:

رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژاد مهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 559937

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال فجر سپاسی شیراز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • رونمایی از نام جدید مورایس پس از مسلمان شدن | هدیه سپاهانی را ببینید
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!