Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه و نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری امروز به مناسبت روز درخت‌کاری ضمن کاشت نهالی مثمر در بوستان ارکیده قم، با اشاره به اینکه حماسه عاشورا به منزله کاشت درختی بود که ثمراتش پس از ۱۴۰۰ سال به تمام بشریت می رسد، اظهار کرد: یکی از درس‌های مهمی که از حماسه پر شور امام حسین علیه السلام می‌گیریم این است که ما باید به دنبال کار ماندگاری باشیم که برکاتش به همه مردم برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه درختکاری یک اصل برای محیط زیست و طبیعت به ویژه در قم به عنوان آشیانه اهل بیت(ع) است، گفت: باید یادمان باشد که همه آبادانی ها به برکت نظام، انقلاب، امام و شهدا است و وقتی پای درختی آب می ریزیم باید بدانیم که این انقلاب را شهدا با خون پاک خود آبیاری کرده اند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به مجاهدت‌های شهدا برای این انقلاب، گفت: نام گذاری شهدا بر روی خیابان ها و مکان ها نشان می دهد که شهدا زنده اند و کارهای خیری که دولت انجام می‌دهد از برکت خون شهدا است.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: تولیت حرم مطهر امام جمعه قم سعیدی درختکاری روز درختکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت (ع)
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)