Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار خرید و فروش خودرو امروز برخلاف تمام سالهای گذشته که در شب عید باید رونق قابل توجهی داشت در رکود به سر برده و معاملات اندکی در‌ آن انجام می شود. نکته قابل توجه اینجاست اکثر خریداران دست از معامله کشیده و منتظر تعیین و تکلیف مذاکرات و برنامه های مجلس برای واردات خودرو هستند، همین موضوع عاملی شده تا در خودروهای وارداتی با کاهش 15 میلیون تومانی و در خودرو های داخلی شاهد کاهش یک تا سه میلیون تومانی قیمت ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر ثبات بر بازار حاکم بوده و فعالان بازار هم می گویند، نوسان نرخ دلار هم بازار خودروها را به تغییر وادار نکرده و قیمت ها ثابت مانده است. در بازار امروز رانا پلاس با قیمت 309 میلیون تومان، دنا معمولی با قیمت 351 میلیون تومان و دنا پلاس توروبو اتوماتیک با قیمت 488 میلیون تومان به فروش می رسد.

علاوه براین سمند سورن 314 میلیون تومان، سمند ال ایکس با موتور ای اف سون 280 میلیون تومان، پژو 206 تیپ دو 268 میلیون تومان، پژو 206 تیپ پنج 330میلیون تومان و پژو 206 صندوقدار 324 میلیون تومان به فروش می رسد.

در محصولات سایپا نیز پراید 111 با قیمت 183 میلیون تومان، ساینا 194 میلیون تومان، تیبادو 183 میلیون تومان تیباصندوقدار 180 میلیون تومان کوئیک آر 198 میلیون تومان و کوئیک معمولی 193 میلیون تومان فروخته می شود./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار خودرو میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است

یک کارشناس اقتصادی ضمن تاکید بر حرکت بازار ارز به سمت ثبات، افزایش یک تا دو هزار تومانی قیمت در بازار غیررسمی را امری طبیعی توصیف کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مرتضی عزتی» کارشناس اقتصادی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تغییر قیمت چند روز اخیر نرخ ارز در بازار غیررسمی اظهار کرد: نوسانات نرخ ارز همواره متاثر از انتظارات و یا پیش‌بینی متغییر‌هایی است که به دلیل برخی وقایع اقتصادی، سیاسی و یا حتی نظامی دچار تغییر و تحول می‌شوند.


این کارشناس اقتصادی با اشاره افزایش یک هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت دلار در بازار غیررسمی گفت: این مقدار نوسان‌های اندک مشکلی در شرایط بازار ایجاد نخواهد کرد. احتمال دارد که این موضوع ناشی از برخی مسائل سیاسی و یا حتی ورود تقاضای موثر بر بازار باشد.


وی تاکید کرد: تغییر ۲ تا ۳ درصدی نرخ ارز در بازار غیررسمی در طول یک بازه زمانی یک هفته تا ۱۰ روزه موضوع چندان غیرمنتظره‌ای نیست، بلکه با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی ایران این موضوع یک امر طبیعی محسوب می‌شود. افزایش یک و یا حتی ۲ هزار تومانی قیمت دلار در بازار غیررسمی عدد نگران کننده‌ای نیست، زیرا این میزان نوسان همیشه وجود داشته است.


عزتی در پایان خاطرنشان کرد: احتمالاً بازار ارز به سمت ثبات حرکت خواهد کرد، زیرا بازار کاهش‌های خود را انجام داده؛ لذا، پیش‌بینی می‌شود که در ادامه امر شرایطی باثبات و یا اندکی افزایش را تجربه کند.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار ارز ، نرخ ارز ، قیمت دلار ، نوسان ارزی ، مرتضی عزتی ، بازار غیررسمی ارز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9t

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو