Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، حجت الاسلام و المسلمین مسعود دیانی طی حکمی از سوی علی رمضانی، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، به عنوان معاون شعر و ادبیات داستانی این موسسه منصوب شد.

 در حکم انتصاب حجت الاسلام و المسلمین مسعود دیانی آمده است: «با استعانت از خداوند متعال؛ نظر به مراتب شایستگی‌ها، تعهد انقلابی، سوابق ادبی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «معاون شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که با عنایت خاص وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه شعر و ادبیات داستانی و تصویب اعضای محترم هیات امنای مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، از این پس سطح تشکیلاتی آن واحد سازمانی از دفتر به معاونت ارتقاء می‌یابد؛ شایسته است تدابیر لازم را برای سیاستگذاری و راهبردپردازی، همچنین ارتقاء کیفی و کمی فعالیت‌ها، با نظرداشت اولویت اصلیِ حمایت و تقویت جریان‌های فعال و متعهد به ارزش‌های انقلاب اسلامی اتخاذ نمایید.»

حجت الاسلام و المسلمین مسعود دیانی دانش‌آموخته حوزه علمیه قم و دانشجوی دکتری دین پژوهی است؛ در کارنامه او فعالیت‌هایی همچون سردبیری برنامه‌ ادبی شب روایت و برنامه شب های هنر، سردبیری برنامه سوره، سردبیری مجله‌ ادبی الف‌یا و عضویت در تحریریه‌ ویکی‌شیعه دیده می‌شود.

پیش از این غلامرضا طریقی، سرپرست دفتر گسترش شعر و ادبیات داستانی خانه کتاب و ادبیات ایران، بود که طی حکمی به عنوان مشاور مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در امور فعالیت‌های فرهنگی منصوب شد.

برچسب‌ها کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران علی رمضانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران علی رمضانی کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران علی رمضانی خانه کتاب و ادبیات ایران شعر و ادبیات داستانی مسعود دیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد