Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد ظهر امروز در دیدار با فرماندهان و مسئولان سپاه امام رضا (ع) اظهار کرد: نامگذاری روز ولادت اباعبدالله (ع) بنام روز پاسدار تدبیر حکیمانه‎ای بود که به‎واسطه آن، نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدا با سیره اباعبدالله (ع) و خصوصاً قیام عاشورا گره خورد و تاکنون در پهنه توسعه قیام عاشورا، اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز درحال گسترش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعلق خاطر انقلابی و دلبستگی اعتقادی آحاد مردم به سپاه پاسداران به رغم دشمنی‎ هایی که از طرف منافقان و معاندان در داخل و خارج کشور با این شجره طیبه صورت می‎گیرد، بدون شک به برکت توجهات خاصه امام زمان (عج) است و باید شاکر بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه این توطئه‎ های بدخواهان انقلاب و ملت، امروز از جمله محورهای مهم اقتدار نظام است.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: مجاهدت پاسداران در عرصه ‎های مختلف دفاعی، فناوری، فرهنگی، تعالی معنوی و حتی کادرسازی، کار را به جایی رسانده که انقلاب اسلامی به‎ عنوان یک جریان مقتدر بین المللی در منطقه ایفای نقش کند و در همه حوزه‎ ها، چالش غیرقابل سرکوب برای مستکبران عالم باشد. این مردم روزهایی را تجربه کرده‎ اند که تأمین یک گلوله توپ برای شلیک به سمت دشمن متجاوز برایشان همچون یک معضل و مشکل بزرگ بود اما هم‎ اکنون ایران اسلامی موثرترین نقش را در این جغرافیا ایفا می‎کند و دشمن دور و نزدیک او از برد موشک‎ هایش وحشت‎ زده است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت اخلاص و ایمان در میان پاسداران تصریح کرد: امام خمینی (ره)، سالروز ولادت اباعبدالله (ع) را به نام روز پاسدار نامگذاری کردند تا پاسداران انقلاب در هر لحظه، خود را همچون یاران حضرت سیدالشهدا (ع) در کربلا بدانند و در جریان مقایسه اخلاص و انگیزه‎ های خود با آن مردان راستین خدا، باورهای خود را متعالی کنند. لذا هرکس که در وجود خود دغدغه‎ ای برای بقای این نظام الهی و تثبیت جایگاه آن احساس می‎کند، در این شرایط باید خود را با اصحاب سیدالشهدا (ع) در کربلا مقایسه کند تا پس از بررسی و خودکاوی دریابد که تا چه حد نسبت به خود و تکلیفی که بر دوش دارد، احساس وظیفه می‎کند.

آیت الله علم الهدی تاکید کرد: تقویت اخلاص و پایمردی بر انگیزه‎ های خالصانه و خدایی، مهم‎ترین مؤلفه و نیاز دلسوزان انقلاب اسلامی در امتداد این مسیر پرتوفیق است. از یک برادر بسیجی ساده گرفته تا عالی‎ترین مقامات مسئولیتی کشور، هرکس که از «برای خدا کارکردن» به «برای خود کارکردن» برسد، در جهاد و فعالیت خود شکست خواهد خورد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی روز پاسدار سپاه امام رضا ع پاسداران انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم 14 هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 9 اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی"  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و 12 اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم 5 اردیبهشت 1403 در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند