Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیری‌ نیا به تیم ملی دعوت شد.

پنجمین ملی‌پوش تنیس روی میز ایران برای حضور در سه رویداد پیش رو انتخاب شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، آخرین مرحله از رقابت‌های انتخابی تیم ملی مردان تنیس روی میز ایران، جهت انتخاب پنجمین بازیکن تیم ملی، امروز (یکشنبه) در آکادمی امیر احتشام‌زاده مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که در پایان سروش امیری‌نیا از استان خوزستان با کسب دو پیروزی و بیشترین امتیاز ملی‌پوش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری‌نیا با غلبه بر سعید احمدیان و محمد موسوی طاهر در مجموع دو مرحله آخر انتخابی، با کسب بیشترین امتیاز، توانست به عضویت تیم ملی در آمده و به‌عنوان نفر پنجم، تیم ملی را در رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان همراهی می‌کند.

پیش از این نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و افشین نوروزی جواز حضور در تیم ملی تنیس روی میز مردان را کسب کرده بودند.

این بازیکنان در بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو و مسابقات تیمی قهرمانی جهان شرکت خواهند کرد.

اخبار داغ 

گل دیدنی امید ابراهیمی به الریان در جام امیر قطر (الریان - الوکره) سلفی سردار آزمون پس از اولین بازی در صفحه اینستاگرام بایرلورکوزن مائوریتزیو ساری: کریستیانو رونالدو بازی در پست مهاجم نوک را ایده ای مزخرف می دانست آمار لیونل مسی در فصل جاری لیگ1 فرانسه؛ 78 شوت و ثبت تنها 2 گل 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تنیس روی میز تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صف طولانی اصفهانی برای سروش صحت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 سروش صحت بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون که پس از اجرای برنامه کتاب باز، در حوزه کتاب طرفدارانی برای خود به دست آورده، به تولید کتاب می‌پردازد و حالا برای عرضه کتاب تازه‌اش صفی عجیب در اصفهان شکل گرفته است. تصاویر این صف طولانی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • (ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • صف طولانی اصفهانی برای سروش صحت