Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:36:37 GMT

الهامی: می‌خواستند شجاعی در این بازی اخراج شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۹۵۹۵

الهامی: می‌خواستند شجاعی در این بازی اخراج شود

سرمربی نساجی می‌گوید علت تعویض مسعود شجاعی از زمین، تلاش تیم حریف برای بر هم زدن تمرکز شجاعی و دریافت دومین کارت زرد مسابقه و اخراج شدن کاپیتان تیمش بود.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی، سرمربی نساجی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار کرد: قبل از صحبت‌هایم درباره مباحث فنی، این پیروزی را از طرف بازیکنان و کادرفنی به آقای حدادیان عزیزی هدیه می‌کنیم که روزهای سختی را سپری کردند و آن را به عنوان کادوی تولد خود قبول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بازیکنانم تشکر می‌کنم و به آن ها دست مریزاد می‌گویم و دست آن ها را به صورت تک تک می‌بوسم. قبل از گلزنی خیلی خوب بازی کردیم.

سرمربی نساجی با اشاره به عملکرد حریف گفت: پیکان جزو تیم‌های بسیار منظم است که در لیگ ما وجود دارد. کاملا می‌توان افکار سرمربی را در این تیم دید. نتایجی هم که کسب شده، گویای صحبت‌های من است. یک تیم جوان و دونده هستند ولی فکر می‌کنم امروز ما شرایط بهتری داشتیم و بازیکنانم برنامه‌های ما را خوب اجرا کردند. قبل از زدن گل، بازیکنانم خوب بودند و یکی از بازی‌های زیبای لیگ بود. درست است که پیکان ۱۰ نفره شد اما یکی، دو بازی را هم با ۱۰ نفر پیروز شده بود. تیم ما نشان داد که پتانسیل زیادی دارد. از اول فصل دنبال این بودیم که با احترام باشیم و مردم با این دید به نساجی نگاه می‌کنند که یک تیم محترم است. خوشحالم که بازیکنان و همکارانی دارم که چنین عملکردی از خود نشان داده‌اند.

وی درباره تعویض مسعود شجاعی و رفتن او به رختکن در حین مسابقه گفت: او با من هماهنگ کرده بود. از من اجازه گرفت و به رختکن رفت چون حرکاتی که روی نیمکت حریف انجام شد، او را از نظر روحی بهم ریخت. همه مسعود را می‌شناسند.

الهامی در واکنش به اینکه آیا تعویض کردن شجاعی به علت نبود تمرکز بود، اظهار کرد: اصلا بحث عدم تمرکز نبود بلکه ترسیدیم او اخطار دوم را بگیرد. نیمکت تیم حریف فشار می‌آورد او اخراج شود اما مسعود بازیکن باتجربه و باهوشی است.

الهامی درباره مصدومیت فرزاد زامهران در این مسابقه گفت: مصدومیتی که گریبان فرزاد زامهران را گرفته، می تواند برای هر کسی پیش بیاید. او فوتبال سرعتی و فانتزی انجام می‌دهد و یک لحظه بین دو بازیکن پیکان قرار گرفت که باید بررسی شود.

او درباره بازی تیمش در تهران و دوری از ورزشگاه خانگی خود گفت: هواداران را جزو مجموعه نساجی می‌دانیم و ای کاش این بازی‌ها در زمین خودمان بود. به هواداران خودمان تبریک می‌گویم. می‌دانم دعای همه آن‌ها بدرقه راه ما است.

سرمربی نساجی با اشاره به عملکرد گروه داوری این مسابقه اظهار کرد: یک تشکر هم از گروه داوری دارم. به آقای افشاریان و تصمیم گیرندگان تبریک می‌گویم. گروه‌های داوری واقعا فوق العاده هستند. به آقای پیام حیدری تبریک می‌گویم. کما اینکه در بازی با پیکان هم باختیم و تبریک گفتم. به خاطر پیروزی، تبریک نمی‌گویم بلکه به این خاطر است که یک سوت اشتباه هم نزد. خوشحالم که جامعه داوری به سمتی رفته که مربیان را از حالت عصبی خارج کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساکت الهامی تیم فوتبال نساجی قائم شهر استانی ورزشی سرمربی نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پیکان یک بازی مهم را مقابل مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پشت سر گذاشت. دیداری که باعث شد بازیکنان جوان این باشگاه دیده شوند و راه خود به سمت آینده را باز کنند.

این تیم برای بازی در جام حذفی مجبور شد به رفسنجان سفر کند و بامداد روز جمعه به تهران برسد. عصر جمعه، ریکاوری خودروسازان انجام شد و از امروز، تمرینات عادی دنبال می‌شود اما رضا عنایتی با یک چالش جدی مواجه شده است.

او باید تیمش را روز دوشنبه به دومین بازی خارج از خانه پیاپی اعزام کند. این بار، شمس آذر حریف پیکان در لیگ برتر است. یک بازی سخت دیگر. نکته مهم ماجرا، زمان برگزاری این بازی است. عنایتی و شاگردانش مجبورند یک روز زودتر از سایر تیم‌ها در قزوین به میدان بروند آن هم در حالی که مقابل مس رفسنجان، بازی به 120 دقیقه و ضربات پنالتی کشیده شد و سپس یک سفر نسبتا طولانی پیش آمد.

این مسائل سبب خستگی بازیکنان و حساسیت در تقسیم انرژی، مدل تمرینات تاکتیکی و سرعت عمل در آنالیز شمس آذر شده و چالش بزرگی برای عنایتی به وجود آورده است.

هفته گذشته از سوی باشگاه پیکان، در خواست تغییر زمان بازی به مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال شد اما زمان این دیدار ثابت ماند تا مشکل خودروسازان افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!