Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیکان می گوید کلاً دروازه‌بانهایمان دو سیو داشتند که یکی از آنها تبدیل به گل شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: طلسمی وجود ندارد و ما در زمین دستگردی میزبان نیستیم.

به گزارش طرفداری، مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت:

تا زمانی که ما یارمان را از دست نداده بودیم بچه‌ها خوب بازی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه رو یک اشتباه فردی بازیکنانمان اخراج شد و همان توپ تبدیل به گل شد و ما 10 نفره شدیم.

وی افزود:

در اوایل نیمه دوم می‌توانستیم بازی را برگردانیم و مساوی کنیم. کلاً دروازه‌بانهایمان دو سیو داشتند که یکی از آنها تبدیل به گل شد. این از اتفاقات و جریانات فوتبال است و نمی‌توانم بیشتر از این در خصوصش صحبت کنم ولی باید این باخت را فراموش کنیم و به بازی بعد فکر کنیم.

حسینی تاکید کرد:

برادران حیدری داوران بازی هر وقت برای ما داوری می‌کنند اعتقادی به هند برای ما ندارند. بازیکن تیم حریف در محوطه جریمه با دست توپ را زد. شاید نیاز به وی‌ای‌آر باشد ولی پنالتی را برای ما نگرفت.

وی در خصوص اینکه گفته می شود برای طلسم شکنی برای بردن بازی های خانگی امروز یک راس بز قربانی شده است، افزود:

طلسمی وجود ندارد. این زمین ما نیست و ما اینجا میزبان نیستیم و هر 10 روز یکبار یک بازی انجام می‌دهیم و می‌رویم و به نظر من در حرف زدنمان خوشمزه بازی درنیاوریم. قربانی کردن بز یعنی چه؟ ما مسلمان‌ها یک رسم و رسومی داریم. گوسفند قربانی می‌کنند و به خیریه می‌دهند و به نظر من آدم به هر طریقی نباید خوشمزه‌بازی کند. 

سرمربی تیم پیکان در مورد حاشیه‌هایی که بین نیمکت‌ پیکان و مسعود شجاعی اتفاق افتاد اظهار داشت:

چیز خاصی نبود. نیمکت ما اعتراض کرد مسعود هم به نیمکت ما اعتراض کرد.

اخبار داغ 

گل دیدنی امید ابراهیمی به الریان در جام امیر قطر (الریان - الوکره) سلفی سردار آزمون پس از اولین بازی در صفحه اینستاگرام بایرلورکوزن مائوریتزیو ساری: کریستیانو رونالدو بازی در پست مهاجم نوک را ایده ای مزخرف می دانست آمار لیونل مسی در فصل جاری لیگ1 فرانسه؛ 78 شوت و ثبت تنها 2 گل 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان

لوپتگی شانس خوبی برای حضور روی نیمکت روسونری دارد

طرفداری | خولین لوپتگی، سرمربی اسپانیایی احتمالا سرمربی میلان می شود. 

به گزارش لوکا بیانکین از گاتزتا دلو اسپورت، خولین لوپتگی گزینه اصلی و محبوب سران میلان برای هدایت این تیم به حساب می آید. تماس های روسونری با لوپتگی مداوم است و سران باشگاه ایتالیایی نگرش او در مذاکرات را دوست داشته‌اند.

میلان به دنبال گزینه‌ای است که با جوانان خوب کار کند و بدون تحمیل کردن دیدگاه خود در نقل و انتقالات، در تصمیمات سهیم باشد. لوپتگی ویژگی های مدنظر میلان را دارد و او با وجود داشتن پیشنهادی بهتر از وست هم، اولویت خود را به روسونری داده است. هنوز خبری از توافق نهایی بین طرفین نیست اما سرمربی 57 ساله اسپانیایی از سایر گزینه ها مثل پائولو فونسکا، دومنیکو تدسکو و مارک فن بومل شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت به عنوان جانشین استفانو پیولی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!