Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه میزبان نفت مسجد سلیمان بود.

مس رفسنجان در دیدار رفت موفق شده بود با یک گل نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.

ترکیب تیم فوتبال مس رفسنجان:

فایز الرشیدی، شاهین توکلی، مجید نصیری، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، سید مهدی حسینی، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، مجید علیاری، گادوین منشا

ترکیب تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان:

علی محسن زاده، علیرضا دغاغله، حسن مرادی‌فر، محمد مشایخ، مجید عیدی، میثم نقی زاده، مسلم مجدمی، مهدی هاشمی نژاد، محمد خرم الحسینی، عماد میر جوان، امین اسدی

در دقیقه یک بازی میثم تیموری روی بازیکن نفت مرتکب خطا شد و با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار ۲ تیم در پایان نود دقیقه گلی در پی نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مس رفسنجان با ۳۴ امتیاز در جایگاه چهارم و نفت مسجد سلیمان با ۱۳ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ تیم فوتبال مس رفسنجان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان محمد ربیعی محمود فکری نفت مسجد سلیمان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی

به گزارش خبرنگار مهر، در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر برکناری و تودیع محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی از سمت خود منتشر شده بود که در نهایت مهدی سموعی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب توییتی به این شایعات پایان داد و تودیع یا تغییر محمد خزاعی را رد کرد.

مهدی سموعی با انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شنبه در شورای زیر ساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم. آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کارهای نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام.

امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

کد خبر 6090561

دیگر خبرها

  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • دلیل مهدی چمران برای ساخت مسجد در تمام پارک‌های تهران | فیلم
  • (ویدئو) مهدی چمران: در تمام پارک‌ها باید نمازخانه و مسجد بسازیم
  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • رد شایعات تغییر در مدیریت سازمان سینمایی
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی