Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نساجی مازندران در کنفرانس خبری بعد از بازی اظهار داشت: تا زمانی که ما یارمان را از دست نداده بودیم بچه‌ها خوب بازی می‌کردند. متأسفانه روی یک اشتباه فردی بازیکن‌مان اخراج شد و همان توپ تبدیل به گل شد و ما ۱۰ نفره شدیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در اوایل نیمه دوم می‌توانستیم بازی را برگردانیم و مساوی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاً دروازه‌بان‌هایمان ۲ واکنش داشتند که یکی از آنها تبدیل به گل شد. این از اتفاقات و جریانات فوتبال است و نمی‌توانم بیشتر از این در خصوص صحبت کنم ولی باید این باخت را فراموش کنیم و به بازی بعد فکر کنیم.

سرمربی پیکان درباره قضاوت پیام حیدری بیان داشت: برادران حیدری هر وقت برای ما داوری می‌کنند اعتقادی به هَند برای ما ندارند. بازیکن تیم حریف در محوطه جریمه با دست توپ را زد. شاید نیاز به وی. ای. آر باشد ولی پنالتی را برای ما نگرفت.

وی درباره این ادعا که گفته می‌شود پیکان برای شکسته شدن طلسم نبردن در خانه بُز قربانی کرده است توضیح داد: طلسمی وجود ندارد. این زمین ما نیست و ما اینجا میزبان نیستیم و هر ۱۰ روز یکبار یک بازی انجام می‌دهیم و می‌رویم و به نظر من در حرف زدنمان خوشمزه بازی درنیاوریم.

حسینی تصریح کرد:‌ قربانی کردن بز یعنی چه؟ ما مسلمان‌ها یک رسم و رسومی داریم. گوسفند قربانی می‌کنند و به خیریه می‌دهند و به نظر من آدم به هر طریقی نباید خوشمزه‌بازی کند.  

وی درباره حاشیه‌هایی که بین نیمکت‌ پیکان و مسعود شجاعی اتفاق افتاد اظهار داشت: چیز خاصی نبود. نیمکت ما اعتراض کرد مسعود هم به نیمکت ما اعتراض کرد.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران سید مجتبی حسینی تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال مسعود شجاعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران سید مجتبی حسینی تیم فوتبال پیکان تیم فوتبال نساجی مازندران سید مجتبی حسینی تیم فوتبال پیکان لیگ برتر فوتبال مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟