Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه عصر امروز در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران دومین مراسم تحلیف دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های نیروهای مسلح که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار شد، با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع)، اظهار کرد: نعمت سربازی و پاسداری در نظامی که ولی آن خدا و رسول خداست و سربازی در نیروهای مسلحی که فرمانده آن انسان وارسته‌ای است، در دنیایی که فرماندهان آن یکی از دیگری فاسدتر هستند، چگونه می‌شود نعمت خداوند را شکر گفت؟

وی ادامه داد: در دنیایی که نیروهای مسلح آن‌ها در مسیر تفکر انسان‌های جاه‌طلب جان می‌دهند، خداوند متعال ما پذیرفته که در نظامی مقدس و زیر نظر یکی از زاهدترین و عالم‌ترین افراد خدمت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نقدی اضافه کرد: امروز در کشوری که به آن حمله شده، در میان آن همه نظامیان، دانشمندان بزرگ و صنعتگرانی که صاحب نام هستند، یک بازیگر طنز، رهبر کشوری می‌شود که جوانان آن باید به فرمان او وارد میدان جنگ شوند؛ البته چنین رهبرانی در سایر کشورها هم وجود دارند، به عنوان مثال رهبر آمریکا فردی است که ۱۳ نفر خانم به خاطر تعدی به آن‌ها از او شکایت کردند و یا رئیس‌جمهوری که قاچاقچی است، در دنیا حکومت می‌کنند، اما در جمهوری اسلامی ایران، رهبری وجود دارد که ولی‌فقیه و انسان وارسته‌ای است.

وی، مردم ایران را از ملت صدر اسلام والاتر دانست و گفت: خدمت به چنین مردمی از بزرگترین افتخارات است، زیرا در دنیایی که افراد وحشی و آدمکش و بی‌اخلاق، الگوی جوانان و نظامیان آن‌هاست، ما در نیروی مسلحی کار می‌کنیم که الگوی آن‌ها ابوالفضل العباس (ع) است؛ کسی که نهایت آزادگی و بندگی است، پس چگونه شکرگزار این نعمت باشیم.

سردار نقدی با اشاره به خدمات نیروهای به مردم در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله، افزود: نظامیان ما در هر صحنه‌ای مانند سیل و زلزله و خدمت به مردم در خط مقدم و کنار مردم هستند، این نظامیان را نمی‌توان با نظامیانی که با سنگدلی کامل کودکان را می‌کشند، قیاس کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه تأکید کرد: همه ما باید قدردان این نعمت عظیم، یعنی نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

سردار نقدی خطاب به جوانان گفت: از این فرصت سربازی استفاده کرده و قدردان این نعمت باشید و با تأسی به شهدا در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران بایستید، همانگونه که نسل‌های پیش از شما به میدان آمدند و در برابر رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی و آمریکای جنایتکار ایستادند، آن‌ها بدون ترس در برابر داعش‌های وطنی، یعنی منافقین که کودکان و نوجوانان و زن و مرد را به خاطر علاقه به انقلاب به شهادت می‌رساندند، تمام‌قد ایستادند و این ایستادگی و مقاومت مردم موجب شد دیگر اثری از این گروهک‌های جنایتکار مورد حمایت آمریکا و استکبار نمی‌بینید.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی و قیاس آن با بحران اوکراین، گفت: امروز وقتی به تهاجم روسیه به آمریکا نگاه می‌کنیم، می‌بینیم روسیه ۴۵۰۰ تانک دارد، اما رژیم صدام در آن زمان بیش از ۵۵۰۰ تانک داشت، ارتش رژیم بعث در مدت کوتاهی کویت را تصرف کرد، اما مردم ما و نیروهای مسلح با تمام توان مقابل آن‌ها ایستادند و موجب شدند که حتی امروز هم کسی جرأت تهاجم نظامی به کشور نداشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: در دوران بعد از دفاع مقدس هم نیروهای مسلح ما درخشیدند و پهپاد متجاوز آمریکا را که تنها چند متر وارد حریم کشور ما شده بود را منهدم کرده و این زنجیره افتخارات در مأموریت‌های مستشاری و در مقابله با گروه‌های تکفیری ادامه پیدا کرد و با آموزش و راهنمایی جوانان محور مقاومت در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین توانستند داعش مورد حمایت آمریکا و استکبار جهانی و ارتش مجهز و بدون شکست رژیم صهیونیستی را به در چند جنگ پیاپی شکست دهند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه فلسطین و سرزمین‌هایی اشغالی باید آزاد شود خطاب به دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)، گفت: شما پاسداران با همکاری هم‌رزمان خود در ارتش و نیروی انتظامی کشور وظیفه تحقق آرزوی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا در آزادی قدس شریف را بر عهده دارید./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار نقدی نیروهای مسلح اسلامی ایران سردار نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه مردم غزه، مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند، گفت: بیش از ۷ ماه است که مردم مظلوم، اما مقاوم غزه در برابر تهاجم رژیم کودک‌کش صهیونسیتی واقع شده‌اند، اما مردانه ایستاده‌اند و این جنگ بدون هیچ دستاوردی برای رژیم منحوس صهیونیستی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، حجت‌اسلام‌والمسلمین احمدرضا پورخاقان نماینده رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح که در حاشیه سفر به هرمزگان به بندر جاسک رفته است، در سخنانی گفت: وحدت بین شیعه و اهل سنت در پایتخت مکران لذت بخش است و دشمن در خدشه دار کردن اتحاد و وحدت میان امت اسلامی ناکام خواهد ماند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در جمع مسئولان اداری، قضایی، فرماندهان نظامی، انتظامی، امنیتی و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان جاسک گفت: خدا را شکر می‌کنم که امروز در سایه سار انقلاب اسلامی و تدابیر رهبری‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نه تنها در منطقه بلکه در جهان هستیم.

پورخاقان به حضور مقتدرانه ایران اسلامی در آب‌های جهانی اشاره کرد و افزود: ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش برای اولین‌بار توانست رکوردهای مهمی را به ثبت برساند که ارزش ماموریت آن را چند برابر کرده است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت شهدای گرانقدر خلیج فارس گفت: دفاع از آب‌های ایران اسلامی ریشه تاریخی دارد، ما سالگرد خروج نیروهای استعمارگر از خلیج فارس توسط امام قلی‌خان را دو روز پیش جشن گرفتیم. 

پورخاقان تأکید کرد: امروز در سایه سار اقتدار ایران اسلامی شاهد پیروزی‌های مداومی که نصیب ما می‌شود هستیم، مردمان غزه، مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند، بیش از ۷ ماه است که مردم مظلوم، اما مقاوم غزه در برابر تهاجم رژیم کودک‌کش صهیونسیتی واقع شده‌اند، اما مردانه ایستاده‌اند و این جنگ بدون هیچ دستاوردی برای رژیم منحوس صهیونیستی ادامه دارد.

 وی بیان کرد: دشمن پس از حمله به کنسولگری ایران در دمشق، ضرب شصتی دریافت کرد که تا ابد فراموش نخواهد کرد، صهیونیستی سرزمینی ندارد و از غاصبان سرزمین مردمان غزه هستند.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور افزود: عملیات وعده صادق، نتیجه هماهنگی موفق بین نیروهای مسلح و دیپلماسی بود که با پرتاب موشک و پهپاد، سبب شد جهانیان انگشت حیرت به دهان بگیرند که ایران اسلامی چگونه توانست به رژیم کودک‌کش صهیونسیتی حمله کند. 

پورخاقان بیان داشت: وحدت بین شیعه و اهل سنت لذت‌بخش و زییاست و دشمن این را برنمی‌تابد، باید مواظب توطئه‌های دشمنان باشیم، چراکه دشمن برای خدشه‌دار کردن اتحاد و وحدت بین امت اسلامی تلاش می‌کند، اما ناکام خواهد ماند.

نیروی مسلح پشتوانه امن مردم است

 وی ادامه داد: نیروی مسلح مقتدر است و بنا بر گفته حضرت علی (ع)، نیروی مسلح پشتوانه امن برای مردم و جامعه و زینت کشور است.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه این سازمان با هدف خدمتگزاری به مردم و نیروهای مسلح تأسیس شده و از نیروهای مسلح صیانت می‌کند، گفت: پیشگیری از وقوع جرم را سرلوحه کار خود قرار داده است، اجازه ندهیم کسی در نیروهای مسلح مرتکب جرمی شود.

پورخاقان تأکید کرد: با هر کسی که قصد خدشه‌دار کردن اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد به جد برخورد خواهد شد، امروز به خدمتگزاری به مردم افتخار می‌کنیم، لذا دادسرای نظامی شهرستان جاسک را افتتاح خواهیم کرد تا گامی مؤثر در ارایه خدمات به نیروهای مسلح برداشته باشیم. 

وی همچنین گفت: قرار بر افتتاح اداره ثبت اسناد شد، اما به دلیل برخی مشکلات محقق نشد، با رفع مشکلات موجود در این خصوص، افتتاح و به مردمان شهرستان جاسک خدمات‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • تعلیم و تربیت یکی از مهمترین مسائل روز ارتش است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران