Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بایک ‌سابرینا هاچ بک در سال ۲۰۱۳ در کشور چین و توسط شرکت BAIC طراحی و تولید شد. در طراحی این محصول از مرسدس بنز الهام گرفته شد و در بازار چین با نام E۱۵۰ فروخته می‌شود. این محصول در سال ۲۰۱۴ برای بار اول وارد ایران شد. 

قیمت سابرینا هاچ بک در بازار خودرو ۳۸۰ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده اما نسبت به ۲۰ بهمن ۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قیمت بازار انواع خودرو بایک (اسفند ۱۴۰۰) برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان) سابرینا هاچ بک مونتاژ ۱۳۹۸ | خودرو داخلی - دیارخودرو صفر ۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰ منبع: باما

 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

  اخبار مرتبط ۱۷:۴۵:۱۱ با ۳۸۰ میلیون هاچ بک خارجی سوار شوید + جدول قیمت کامل (۱۱ اسفند ۱۴۰۰) ۲۳:۳۰:۵۶ نسخه چینی بنز چند؟ + جدول قیمت کامل (۱۰ اسفند ۱۴۰۰) ۲۳:۵۹:۵۵ هاچ بک ۳۸۰ میلیون بایک + جدول قیمت کامل (۸ اسفند ۱۴۰۰) ۲۲:۰۰:۲۵ قیمت خودروهای بایک + جدول قیمت کامل (۷ اسفند ۱۴۰۰) ۱۳:۰۰:۳۷ قیمت خودروهای بایک + جدول قیمت کامل (۶ اسفند ۱۴۰۰) ۰۸:۳۰:۵۶ قیمت خودروهای بایک + جدول قیمت کامل (۴ اسفند ۱۴۰۰)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بایک بایک صفر بایک صفر 1400 قیمت خودروهای بایک جدول قیمت کامل اسفند ۱۴۰۰ هاچ بک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)

شرکت زامیاد قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.   به گزارش عصر ایران مدیرعامل شرکت زامیاد در نامه ای به سازمان بورس اوراق بهادار تهران قیمت جدید نیسان وانت برای سال جاری را به شرح جدول زیر اعلام کرد:     مطابق این گزارش قیمت وانت نیسان تک سوز آپشنال که در اسفند ماه ۵۱۷ تومان بود به قیمت جدید ۵۶۰ میلیون تومان در اردبیشت ماه رسیده است.   علاوه بر این وانت نیسان تک سوز آپشنال با موتور M24 plus از ۵۴۲ میلیون تومان به قیمت ۵۷۹ میلیون تومان و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال نیز از ۵۵۴ میلیون تومان به ۶۲۲ میلیون تومان رسیده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قیمت نیسان آبی برای سال ۱۴۰۳ اعلام شد (+جدول)
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره+جدول
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول