Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:55:25 GMT

دختر تنیسور مهابادی در جایگاه سوم کشور ایستاد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۹۸۱۵

دختر تنیسور مهابادی در جایگاه سوم کشور ایستاد

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به خبرنگار فارس در ارومیه گفت: در پایان مرحله دوم ماراتن انتخابی تیم ملی بزرگسالان بانوان تنیس روی میز کشور "الینا رحیمی" با کسب ۱۵ امتیاز توانست در جایگاه سوم قرار بگیرد.

سجاد خوبدل ادامه داد: در همین رقابت ها "پریناز حاجیلو" از البرز و "مهشید اشتری" از خراسان رضوی نیز به ترتیب با ۲۰ و ۱۷ امتیاز عناوین اول و دوم را کسب و به عضویت تیم ملی درآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین "شیما صفایی" از همدان در دور اول این مسابقات جواز حضور در تیم ملی را کسب و "ندا شهسواری" نیز با انتخاب کادر فنی تیم ملی بدون حضور در مسابقات انتخابی به عضویت تیم ملی درآمدند.

خوبدل اضافه کرد: یک نفر دیگر نیز در مرحله بعدی این مسابقات جواز حضور در ترکیب تیم ملی بانوان را بدست می آورد که شانس "الینا رحیمی" از مهاباد بیشتر از سایر رقیبان خود است.

الینا رحیمی متولد ۱۳۸۳ در شهر مهاباد است که طی سال های گذشته همواره در اردوی های تیم ملی عضویت داشته و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه خود دارد.

این تنیسور شایسته مهابادی بهمن ماه امسال نیز در مرحله دوم مسابقات بزرگسالان بانوان تنیس روی میز کشور که با حضور ۹۹ بازیکن از ۲۳ استان کشور به صورت مقدماتی و حذفی به میزبانی خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار شده بود با کسب هشت پیروزی و تنها یک شکست در نیمه نهایی به مقام سومی این رقابت‌ها دست یافت.

انتهای خبر/

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس روی میز انتخابی تیم ملی تنیسور مهابادی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد

رضا عقیلی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: بر اثر واژگونی تراکتور در مسیر روستای قزلقوپی به قره‌قشلاق بخش مرکزی مهاباد فوری موضوع در دستور کار قرار گرفت و اورژانس در محل حاضر شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه راننده تراکتور از جاده منحرف شده و بر اثر واژگونی در کانال قدیمی آب جان خود را در صحنه از دست داد.

عقیلی عنوان کرد: این حادثه نخستین فوت ناشی از واژگونی تراکتور است که امسال برای روستاییان این شهرستان اتفاق افتاده است.

به گفته کارشناسان راهنمایی و رانندگی تردد با سرعت مطمئنه، پرهیز از حضور در اراضی دارای شیب شدید برای شخم زمین و حرکت با سرعت پایین و مطمئنه در پیچ‌ها می‌تواند از بروز واژگونی تراکتور جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد