Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مس رفسنجان نسبت به وضعیت ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه ابراز تاسف و ناراحتی کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: از صمیم قلبم به بازیکنانم خدا قوت می‌گویم. ارزش این مساوی بیشتر از پیروزی بود. تیمی که ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کند، به حریف موقعیت زیادی ندهد و موقعیت ایجاد کند، شایسته تحسین و تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید واقع بینانه نگاه کرد و واقعا بازیکنانم زحمت کشیدند و جای خالی بازیکن اخراجی‌مان را پر کردند. اگر تعداد بازیکنان‌مان کامل بود، می‌توانستیم پیروز شویم. تلاش بازیکنانم قابل تقدیر است و امیدوارم این روحیه را در ادامه فصل حفظ کنند.

ادامه داد: بازگشت قائم اسلامی خواه هم برای من بسیار ارزشمند بود. او از ابتدا شاگرد خودم بود و بعد از پارگی رباط صلیبی خداراشکر امروز توانست به بازی‌ها برگردد و به نظرم خوب هم بازی کرد. امیدوارم در آینده شاهد درخشش باشیم. همچنین فراز امامعلی را در وقت‌های تلف شده به زمین فرستادم و با شور و هیجان دقایق پایانی را بازی کرد. بقیه بازیکنان ذخیره هم می‌خواهند به ما کمک کنند و این ارزشمند است.

سرمربی مس رفسنجان در رابطه با زمین ورزشگاه گفت: من یک ناراحتی خیلی شدیدی دارم و فقط می‌توانم بگویم متاسفم. چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم و مصلحت نیست بیشتر صحبت کنم. دردهایم را فریاد نمی‌زنم اما به خدا تیم ما نشان داده می‌تواند کارهایی را انجام دهد اما متاسفانه خودمان جلویش را می‌گیریم. من آماده این چالش بودم و دارم مبارزه می‌کنم. متاسفانه نمی‌توانم حرف بزنم و جلوی خودم را گرفتم.

او درباره عملکرد داور این دیدار بیان کرد: آقای مومنی داوری خیلی خوبی است اما به نظر من امروز خیلی کارت دارد و با سوت‌های مکرر بازی را انداخت. روی کوچک ترین برخورد داور سوت می‌زد. ما مجبور بودیم که ریتم بازی را به سمت دیگری ببریم چون خیلی سخت بود ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کنیم. به هر حال داوری است و باید خسته نباشید بگوییم اما در یک صحنه به فرشاد محمدی مهر کارت داد اما دقیقا همان صحنه که برای حریف اتفاق افتاد را کارت نداد.

ربیعی با بیان این‌که در لیگ برتر هیچ بازی آسانی وجود ندارد، عنوان کرد: همین نفت مسجدسلیمان با تمام وجود می‌آید تا نتیجه بگیرد. از هفته بیست و سوم سال گذشته با سه دفاع بازی می‌کردیم و امروز برای اولین بار مجبور شدیم ۱۰ نفره بازی کنیم. من در این بازی از مهاجمان‌مان کم نکردیم و فکر می‌کردیم می‌توانیم گل بزنیم اما به هر حال با تعداد بازیکن کمتر نمی‌شود کاری انجام داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد ربیعی تیم فوتبال مس رفسنجان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد