Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: کمیته اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه در بندر شهید رجایی بندرعباس به منظور تعیین تکلیف فوری هزاران تن کالای متروکه و دپو شده تشکیل شد. خبرگزاری میزان - علیرضا احمدی منش با تأکید بر اینکه اجرای تمامی دستورات رئیس قوه قضاییه بلافاصله پس از اتمام سفر وی در دستور کار ویژه دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در عملیاتی کردن مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه و با هدف نظارت قضایی بر تعیین تکلیف کالاها، کمیته اجرای مصوبات این سفر با عضویت دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، سازمان اموال تملیکی و اداره کل گمرکات استان در محل بندر شهید رجایی بندرعباس تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان مرکز استان هرمزگان در ادامه افزود: پس از صدور دستورات صریح و راهگشای ریاست محترم قوه قضاییه در مورد تعیین تکلیف اقلام متروکه و دپو شده در گمرک شهید رجایی بندرعباس، در نتیجه تشدید نظارت‌ها و حضور مستمر مسئولان قضایی در این بندر، اقدامات اجرایی در این خصوص سرعت گرفته است.

وی همچنین تصریح کرد: در این راستا با توجه به نامناسب بودن وضعیت برخی کالا‌های وارداتی که با توجه به شرایط جوی و مدت زمان طولانی نگهداری، احتمال تضییع آن‌ها وجود داشت و با عنایت به ضرورت تسریع در عملیات بارگیری و ترخیص این اقلام، در راستای احقاق حقوق عامه، با صدور دستور قضایی، اعضای کمیته اجرای مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه در بندر شهید رجایی بندرعباس، نظارت بر این موضوع را بر عهده گرفته اند و با اتخاذ تمهیدات لازم و اجرای تصمیمات این کمیته، هزاران تن کالای متروکه به سرعت تعیین تکلیف و ترخیص خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: بر اساس دستورات قضایی صادر شده، تمامی سازمان‌ها و ادارات مربوطه، مکلف به انجام این مصوبات هستند.   بیشتر بخوانید: با پیگیری دستگاه قضایی استان هرمزگان کشتی حامل ۷۰ هزار تن جو وارداتی پس از ماه‌ها معطلی در بندر شهید رجایی پهلو گرفت   انتهای پیام/ برچسب ها: هرمرگان قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هرمرگان قوه قضاییه مصوبات سفر رئیس قوه قضاییه بندر شهید رجایی بندرعباس کمیته اجرای مصوبات بندر شهید رجایی استان هرمزگان قوه قضاییه تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رئیس قوه قضاییه در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ‌در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان از برنامه های ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ‌و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر است.

هم‌چنین در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکل اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • ‌سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک