Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: اگر بازی ۱۱ نفره ادامه پیدا می‌کرد می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*ارزش این مساوی برای من از یک برد بیشتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ۱۰ نفره بودیم و فرصت کمی به حریف دادیم و چند موقعیت هم ایجاد کردیم. امروز همه بازیکنان به معنای واقعی زحمت کشیدند و با دویدن جای یک نفر کمتر را پر کردند. اگر بازی ۱۱ نفره ادامه پیدا می‌کرد می‌توانستیم برنده بازی باشیم. رشادت بازیکنان برایم قابل تقدیر است و از صمیم قلبم به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

*قائم اسلامی‌خواه بعد از مصدومیت امروز در ترکیب قرار گرفت و عملکرد خوبی هم داشت. امیدوارم در آینده شاهد درخشش این جوان آینده دار باشم. فراز امامعلی هم اینقدر با شور و اشتیاق وارد زمین شد که برایم ارزش زیادی داشت.

*ناراحتی خیلی شدیدی دارم و فقط می‌گویم که متاسف هستم. زمانی که قرار بود به نشست بیایم خیلی با خودم فکر کردم که چه بگویم، اما صلاح نیست فعلاً حرفی بزنم.

*مومنی داور خوبی بوده و سال‌ها است که سوت می‌زند. به نظرم او امروز خیلی کارت داد و با سوت‌های مکرر ریتم بازی را انداخت. تا دقیقه ۹۰ یا ۹۲ چهار بازیکن خط دفاعی و دو هافبک دفاعی خود را نگه داشته بود. آن‌ها چشم به ضدحملات داشتند و داور روی کوچکترین برخورد هوایی هم سوت می‌زد.

*نیاز بود که ما امروز لایه‌های خط دفاعی نفت را باز کنیم و برای این کار بازیکنان سمت چپ و راست ما باید بیش از اندازه آزاد بازی می‌کردند. ما مجبور بودیم که ریتم بازی را به سمت دیگری ببریم. یک بازی انجام شده و تصور کنید از ابتدا تا انتها یک تیم ده نفره بود و تیم دیگر ۱۱ نفره. تنها یک بار به داور اعتراض کردم. ضمن اینکه یک خطا را محمدی‌مهر انجام داد و کارت زرد گرفت، اما کپی همین خطا را بازیکن حریف کرد و کارت نگرفت.

*اگر درمورد زمین می‌گویم به این دلیل بود که زمین اصلاً شرایط خوبی نداشت. حرفی هم نمی‌زنم، چون من یاد گرفته‌ام دردهایم را فریاد نزنم. بخدا قسم مس نشان داده که می‌تواند کار‌هایی را انجام دهد، اما گاهی خودمان جلوی آن‌ها را می‌گیریم. من این چالش را برداشته‌ام و در حال انجامش هستم. اصلاً هدف ما این نبود، اما من در حال مبارزه هستم. الان خیلی ناراحتم و فقط می‌گویم متاسف هستم.

*تیم ما در لیگ برتر هیچ بازی آسانی ندارد. سطح انگیزشی تیم‌ها با هم متفاوت است. تیم نفت در خطر سقوط قرار دارد و به دنبال کسب امتیاز است. تمام بازی‌ها سخت است. ما سال گذشته از هفته بیست و سوم تاکنون از روش ۳ دفاعه استفاده کردیم. ما برای نخستین بار از سیستم ۴ دفاعه بازی کردیم، اما از مهاجمان خود کم نکردیم و از ترکیب ۴-۳-۲ استفاده کردیم. باید با تعداد نفرات بیشتری در زمین حریف قرار می‌گرفتیم. در اواخر بازی با ۵ تعویض سعی کردیم برنده باشیم.

بیشتر بخوانید: ربیعی: سعی کردیم بعد از باخت مقابل پرسپولیس ریکاوری مناسبی داشته باشیم

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال محمد ربیعی مس رفسنجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس رفسنجان فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال محمد ربیعی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش

ذوب آهن در بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر نتیجه را دو بر یک به استقلال واگذار کرد

طرفداری | دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر میان استقلال و ذوب آهن با برتری دو بر یک استقلال به پایان رسید.

ذوب آهن در همان دقایق آغازین بازی از استقلال پیش افتاد و تا پایان مردانه جنگید و ایستاده مرد.

استقلال در این بازی تحت فشار بود چرا که پرسپولیس بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود. از آن سو اما محمد ربیعی هم تحت فشار بود، هم بابت آمار بدون برد مقابل استقلال و هم فشاری که از سوی هواداران پرسپولیس برای امتیاز گرفتن از استقلال روی او ایجاد شده بود.

با این حال شاهد فوتبالی جذاب و جسورانه از ذوب آهن بودیم. گاندوها بارها تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند و بسیاری از هواداران استقلال از کسب سه امتیاز بازی مقابل ذوب آهن ناامید شده بودند تا شلیک بلانکو شادی را به اردوی آبی برگرداند.

فارغ از نتیجه و اتفاقات بازی، عملکردی که ذوب آهن و محمد ربیعی مقابل استقلال داشتند، شایسته تقدیر است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!