Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:53:49 GMT

سپاه فجر آماده همکاری با مدیران ارشد شهر شیراز است

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۲۹۹۷۱

سپاه فجر آماده همکاری با مدیران ارشد شهر شیراز است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله بوعلی عصر یکشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت شهدای استان فارس بیان کرد: هر چه زمان پیش می‌رود به وعده‌هایی که امام راحل و رهبری دادند، بیشتر پی می‌بریم و آثار تدابیر امام راحل و رهبری و قطره قطره خون شهدا را نیز می‌بینیم.

وی با بیان اینکه آنچه در طول دوران انقلاب اسلامی رخ داد بخش عمده‌ای برخلاف برآورد دنیای کفر بود، گفت: ما امروز به واسطه باور و اعتقادی که همه دوستداران انقلاب اسلامی داشتند، امروز به مرحله‌ای رسیدیم که خلاف انتظار دنیا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه اعتقاد و باور فراتر از امکانات مادی اثرگذار است، افزود: هر چه تجهیزات لازم و کافی باشد باید با باور قلبی همراه باشد تا تأثیرگذاری خود را نشان دهد.

سردار بوعلی با بیان اینکه امروز ارتش‌های کلاسیک چه از جهت کثرت تجهیزات و کثرت نفرات مقابل کسانی که با باور خود مقاومت می‌کنند، عاجز ماندند بیان کرد: این امر در منطقه خاورمیانه بیشتر ملموس است.

وی با بیان اینکه شهدای ما در دوران دفاع مقدس با عنوان یک الگو این روحیه را به دنیا صادر کردند، تصریح کرد: پاسداری یک فرهنگ است که ریشه در قیام عاشورا دارد و یکی از دلایل نامگذاری این روز این است که همه حرکت و جهت‌گیری در مسیر امام حسین (ع) باشد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: اگر سپاه با عنوان یک ساختار قوی و مقتدر قادر است از تمامیت ارضی این کشور به صورت قاطع دفاع کند و فراتر از جغرافیای خودش اعمال قدرت کند، براساس همان باور و اعتقاد است.

سردار بوعلی با بیان اینکه امروز تنها بخشی از توانمندی‌های خود را نشان دادیم که همین بخش نیز دشمن را به تحیر و عجز درآورده است، افزود: سپاه پاسداران ظرفیت‌ها و دستاوردهای خیلی بیشتری از آنچه نشان می‌دهد، دارد. امروز دشمن نه تنها اذعان به اقتدار نیروهای مسلح می‌کنند بلکه جرأت ندارند که بخواهند اقدام عملی کنند یا ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه درخواستم از شورای شهر این است که نگاه به مجموعه سپاه یک نگاه هم افزا باشد تا ظرفیت سپاه به کمک مجموعه شهر بیاید، بیان کرد: می‌توان از امکانات سپاه برای کمک به شهرداری و شورای شهر استفاده شود که در قالب تفاهم‌نامه‌هایی با شهرداری می‌توان این همکاری را گسترش داد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در ۳۱ نقطه شهر به نوعی کمک به مدیریت شهری است تا گره از مشکلات مردم باز شود، گفت: در این راستا شورای شهر نیز مطالبه کند و شهردار شیراز حضور فعال‌تری داشته باشند تا مردم حس کنند که تغییر در مدیریت شهر رخ داده است.

کد خبر 5440444

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر شیراز سپاه فجر استان فارس شورای شهر ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان آمار کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گردشگری درختکاری گرد و غبار مشهد عکس استانها خراسان رضوی استان فارس شورای شهر سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۲۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین نیکنام، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل که در این همایش ریاست پنل سلامت را برعهده داشت، ضمن اشاره به توانمند‌های حوزه سلامت و فرصت‌های تجاری و سرمایه گذاری در آفریقا، اهمیت گسترش تعاملات با کشور‌های آفریقایی را تشریح کرد.

در این پنل، مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران، مدیران سندیکا‌های دارو، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، مدیران شرکت‌های دارو سازی، رئیس انجمن بیمارستان سازی و میهمانانی از کشور‌های زیمباوه، مالی، اتیوپی و الجرایر حضور داشتند.

اعضای پنل ایرانی از حوزه‌های دارو، درمان و گردشگری سلامت، تجهیزات پزشکی، آموزشی، توسعه، جمعیت هلال احمر، سازمان سازمان انتقال خون، انستیتو پاستور ایران، ضمن توضیح درباره توانمندی صادراتی حوزه کاری خود، خواستار افزایش سطح تعلامات با کشور‌های آفریقایی شدند.

درادامه، میهمانان آفریقایی با تمجید از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت، علاقمندی خود را جهت گسترش همکاری تجاری با حوزه سلامت ایران اعلام کردند.

نیکنام در پایان گفت: گسترش همکاری ایران و آفریقا در حوزه سلامت قابل پیگیری است و انتقال تجارب و خدمات سلامت به این کشور‌ها وجود دارد.

به گزارش آنا، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از روز شنبه  ۸ اردیبهشت با حضور رئیس جمهور افتتاح و به مدت پنج روز ادامه دارد. این نمایشگاه میزبان ۲۰۰۰ صاحب نظر از ۸۰ کشور می‌باشد و ۸۰۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه توانمند‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • ببینید | اولین تصاویر از مرحل آماده کردن موشک‌های سپاه برای حمله به اسرائیل؛ نوشته‌های خاص بر روی موشک‌ها
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند