Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دانشگاه شهرکرد، سرپرست این دانشگاه در آیین بدرقه کاروان راهیان نور با بیان اینکه خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، امتداد خون شهدای کربلاست، گفت: امید است دانشجویان شرکت‌کننده در این سفر معنوی از برنامه‌های فرهنگی تدارک دیده شده نهایت استفاده را ببرند.

یاسر پیرعلی به حضور ۱۹۰ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان در نخستین کاروان اعزامی راهیان نور اشاره کرد و افزود: سفر این‌ کاروان به مدت چهار روز برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کاروان راهیان نور دانشجویان پسر دانشگاه‌های استان نیز ۲۱ تا ۲۴ اسفند امسال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهد شد.

وی همچنین به اعزام نخستین کاروان عتبات عالیات دانشگاهیان استان اشاره کرد و یادآور شد: پس از ۲ سال وقفه‌ ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا، امسال نخستین کاروان عتبات دانشگاهیان استان عازم زیارت کربلای معلی می‌شود.

پیرعلی با بیان اینکه ثبت نام عتبات عالیات از ۱۴ تا ۲۰ بهمن انجام و با استقبال خوبی نیز مواجه شد، افزود: ۷۰۰ متقاضی از دانشگاهیان استان برای اعزام به عتبات عالیات ثبت‌نام کرده بودند که از بین آن‌ها با قرعه‌کشی، افراد اعزامی به سفر عتبات عالیات مشخص شدند.

وی تصریح کرد: افراد منتخب که در مجموع چهار کاروان هوایی و دو کاروان زمینی به تدریج عازم سفر زیارتی خواهند شد.

به گزارش ایرنا، نخستین کاروان دانشگاهی استان  شامل ۴۰ نفر از دانشجویان دختر مجرد و دانشجویان متاهل روز یکشنبه به کربلا عزیمت کرد.

برچسب‌ها دانشگاه شهرکرد دفاع مقدس چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه شهرکرد دفاع مقدس چهارمحال وبختیاری دانشگاه شهرکرد دفاع مقدس چهارمحال وبختیاری نخستین کاروان عتبات عالیات راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس؛ تقریبا همه دانشگاه‌های مهم فرانسه به انتفاضه دانشجویی پیوسته اند. دانشگاه‌های شهر‌های پاریس، استراسبورگ، سن اِتیَن، رِن، بوردو، دیژون، لیل، لیون، گرونوبل و مانتون از جمله آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه‌ها: دانشجو
امروز بیشتر دانشگاه‌های فرانسه یا از طرف دولت تعطیل اعلام شدند یا توسط دانشجویان مسدود و کلاس‌های درس به صحنه حمایت از فلسطین و مقاومت غزه تبدیل شد. مذاکرات نمایندگان دولت و اتحادیه‌های دانشجویی شب گذشته با شکست همراه بود.
"بچه‌های غزه، بچه‌های فلسطین؛ این بشریت است که ما می‌کشیم"، " فلسطین زنده است، فلسطین پیروز می‌شود"، " ما همه فرزندان غزه هستیم"، " اسرائیل قاتل، مکرون همدست" از جمله شعار‌های دانشجویان در اجتماعات اعتراضی امروز بود.
دانشجویان دانشگاه‌های پاریس پس از تعطیلی کلاس‌های درس در مقابل پانتئون (مقبره مشاهیر فرانسوی) به دولت هشدار دادند در صورت ادامه حمایت از جنایات رژیم اسرائیل، دست به اعتصاب غذای سراسری خواهند زد.

 

دیگر خبرها

  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • چگونگی شکل‌گیری جنبش دانشجویی همبستگی با فلسطین از ۱۰۰ سال پیش در آمریکا
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • ۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا