Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@15:18:54 GMT

دفتر شعرهای عاشقانه کیوان مهرگان به بازار آمد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۰۲۵۲

دفتر شعرهای عاشقانه کیوان مهرگان به بازار آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دفتر تازه سروده‌های کیوان مهرگان که شامل بیش از ۱۳۰ شعر عاشقانه اوست، با نام «طوفان در زنجیر» به بازار نشر آمد.

کیوان مهرگان روزنامه‌نگار، مستندساز و شاعر است. در یک دهه اخیر، او کم‌تر روزنامه‌نگار بوده و بیشتر تمرکزش را روی ساخت مستند گذاشته است. تازه‌ترین مستند او «سیاوش در آتش» مروری است بر زندگی حرفه‌ای و جایگاه محمدرضا شجریان در تاریخ و هنر ایران که بیش از دیگر ساخته‌های این کارگردان، در یک سال گذشته در فضای سینمای مستند مرکز توجه و خبرسازی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کارنامه کیوان مهرگان، ساخت مستندهای «قاب‌ها»، «ضدخاطرات» و «تیتر» به چشم می‌خورد. ردپای مهرگان به عنوان روزنامه‌نگار، در آثار مستند او به خوبی مشهود است.

«طوفان در زنجیر»، ششمین کتاب شعر مهرگان است. از این شاعر، پیش‌تر، مجموعه شعرهای «تو و جاده همدستید»، «دهانم بوی مریم می‌دهد»، «عاشق لو نرفته»، «من سکوت انسانم» و «موهایت باد را نجات خواهند داد» منتشر شده است.

پیوند او و شعر، در تمام سال‌هایی که دغدغه‌های متنوع و متفاوتی داشته قطع نشده و او همچنان شاعر باقی مانده است. شاعری که عاشقانه‌هایش رنگ و بوی امروز می‌دهد و تازه‌ترین دفتر شعرش، بیش از مجموعه‌های پیشین، از رنج انسان سخن می‌گوید.

این مجموعه، شامل بیش از ۱۳۰ شعر عاشقانه است. اشعار مهرگان در این کتاب، اگرچه عاشقانه هستند اما از نظر مضمون تنوع دارند. شعرهای او وجه تصویری قوی دارند. به عنوان نمونه: «از پشت سر/ آب را صدا می‌کنم/ تو با موهای بلند/ دریا می‌شوی»

در پشت جلد کتاب هم می‌خوانیم: «در رفت و برگشت/ یک نگاه/ یا گناه متولد می شود/ یا یک گل سرخ»

«طوفان در زنجیر» در ۱۴۴ صفحه در قطع پالتویی و توسط نشر روزنه منتشر شده است.

۵۷۵۷

کد خبر 336095

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار کتاب معرفی کتاب شعر شاعر ادبیات فارسی کیوان مهرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۰۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!

رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند که طوفان روز شنبه شهر گوانگژو در جنوب چین را درنوردید و پنج نفر کشته و بیش از ۱۴۰ ساختمان آسیب دیدند. ویدئو‌های منتشرشده در فضای مجازی، آسمان ابری را نشان می‌دهد که کیسه‌های زباله در طوفان پیچنده (تورنادو) در هوا می‌چرخند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!
  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • یک داستان عاشقانه از پارسا پیروزفر و حواشی‌اش
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان