Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه فوتبال پدیده با کسب مجوز ماده پنج فعالیت باشگاه ها به "شهرخودرو مشهد" تغییر نام داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: امروز با امضا سید علی اکبر هاشمی جواهری، سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مجوز باشگاه "شهرخودرو مشهد" تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبار قوچان نژاد افزود: این تغییر نام به سازمان لیگ اعلام می شود و قاعدتا از این پس این تیم فوتبال با نام "شهرخودرو مشهد" در لیگ برتر بازی خواهد کرد.  

قائم مقام باشگاه شهر خودروی مشهد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز به طور رسمی از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تغییر نام دادیم و حرف و حدیثها و پیگیری های ۵۰ روزه برای این تغییر نام پایان یافت.

حیدرپور افزود: از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و نهادهای امنیتی برای صدور مجوز باشگاه تشکر می کنم، البته مجوز آماده بود اما به دلیل استعفای مدیر کل قبلی ورزش و جوانان استان منتظر امضا بودیم که با انتصاب سرپرست جدید اداره کل، امروز مجوز باشگاه آماده و تایید شد همچنین سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی قول مساعد برای همراهی با باشگاه شهرخودرو مشهد را داده اند و لازم است از ایشان نیز تشکر شود

وی ادامه داد: بهترین خبر بعد از تایید تغییر نام تیم، حفظ تیم در لیگ برتر فوتبال است، اگر چه تحقق این مهم سخت است اما دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان سازمان لیگ فوتبال لیگ برتر مشهد فدراسیون فوتبال اداره کل ورزش خراسان رضوی لیگ برتر فوتبال پدیده جبار قوچان نژاد شهرخودرو اداره کل ورزش و جوانان شهرخودرو مشهد تغییر نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی