Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@17:48:44 GMT

۸۸۶ کیلو انواع مواد مخدر در کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۰۵۵۲

۸۸۶ کیلو انواع مواد مخدر در کرمان کشف شد


سردار عبدالرضا ناظری گفت:دراین عملیات ها  ۴ خودروی حامل مواد مخدر توقیف و  ۲ متهم دستگیر شد.

او می گوید: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و ماموران ایستگاه بازرسی شهید"شعبانی" منوجان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور"کهنوج- بندرعباس" یک دستگاه خودروی پژو پارس را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۲۶۷ کیلو حشیش کشف و یک متهم دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: ماموران گشت کلانتری ۱۱ شهید قرنی جیرفت نیز ۲۱۶ کیلو تریاک جاساز شده درون یک دستگاه خودرو پژو پارک شده حوالی بیمارستان امام این شهر کشف کردند.

به گفته سردار ناظری، ماموران کلانتری و یگان امداد شهرستان "رابر" با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر از محدوده نقاط کوهستانی این شهرستان مطلع و پس از توقیف این خودرو، ۲۰۸ کیلو و ۸۰ گرم حشیش کشف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "سیرجان" بر اساس اقدامات اطلاعاتی و گزارش‌های موثق پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از عبور شبانه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر از محور"سیرجان-کرمان" مطلع و بلافاصله به همراه یک تیم از ماموران کلانتری"هماشهر" در چند نقطه از این محور مستقر و طی عملیات تعقیب و مراقبت، این خودرو را متوقف و ضمن دستگیری راننده، ۱۹۵ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف ۸۸۶ کیلو تریاک و حشیش طی این ۴ عملیات پلیسی، توقیف ۴ خودرو و دستگیر ۲ متهم، مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر گشت یک دستگاه خودرو مبارزه با مواد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی