Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عصر امروز(یکشنبه) در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم صدرنشین استقلال در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و دو بر یک پیروز شد.

استقلال با این پیروزی ارزشمند ۵۱ امتیازی شد تا جایگاهش را مستحکم کند. گل گهر هم در امتیاز ۳۲ ماندگار شد.

قضاوت این دیدار را «بیژن حیدری» با کمک‌های «علیرضا ایلدروم» و «آرمان اسعدی» برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمات تیم داوری در این بازی با اعتراضات شدیدی همراه شد.

تقابل «امیر قلعه‌نویی» با استقلال و «فرهاد مجیدی»و جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی بر حساسیت‌های موجود افزوده بود.

در دقایق ابتدایی توپ بیشتر در میانه بود و در ادامه گل‌گهر دو موقعیت نسبی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد.

در دقیقه ۱۷ حرکت پا به توپ «آمانوف» هافبک ازبکستانی تیم استقلال و شوت تماشایی او با واکنش مناسب «محسن فروزان» همراه شد.

در دقیقه ۲۵ «علیرضا علیزاده» هافبک گل‌گهر و «آمانوف» بازیکن استقلال به شدت با یکدیگر برخورد کردند که درمان آنان دقایق زیادی طول کشید.

در دقیقه ۴۰ ضربه تماشایی «سعید صادقی» هافبک خلاق گل گهر با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

در دقیقه ۴۳ داور با تصمیمی بحث‌برانگیز برای گل‌گهر پنالتی گرفت که صادقی این بخت طلایی را از دست داد و ضربه او به تیرک برخورد کرد.

یک دقیقه پس از آن «فرهاد مجیدی» اجازه نداد تا بازیکن میهمان پرتاب اوت را سریع انجام دهد و همین امر موجب ایجاد درگیری بازیکنان و نیمکت‌نشینان تیم‌ها شد.

در دقایق تلف شده نیمه نخست تعلل مدافع میهمان موجب شد تا «محسن فروزان» باعث سرنگونی «کوین یامگا» شود و داور این مرتبه برای استقلال پنالتی بگیرد.

یامگا پشت توپ ایستاد که ضربه او را فروزان در مرحله اول دفع کرد اما همین مهاجم توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد تا استقلال در نیمه نخست به برتری یک بر صفر برسد.

در ابتدای نیمه دوم «محمد دانشگر» مدافع استقلال به دلیل مصدومیت جای خود را به «سعید مهری» داد.

در ابتدای نیمه دوم فروزان با اشتباهی عجیب موجب شد «آمانوف» در آستانه گلزنی قرار بگیرد اما دروازه‌بان گل‌گهر با واکنشی خوب اشتباهش را جبران کرد.

حرکات پابه توپ صادقی در دقیقه ۵۳ نتیجه داد و پاس او را «مرتضی تبریزی» با شوتی تماشایی به گل تساوی تبدیل کرد. تبریزی که سابقه حضور در استقلال را داد پس از این گل شادی نکرد.

پس از این گل بازیکنان استقلال که نمی خواستند در خانه متوقف شوند، حملات خود را آغاز کردند.

در دقیقه ۶۶ «رودی ژستد» به طرز عجیبی موقعیت عالی گلزنی را از دست داد.

در دقیقه ۸۷ توپ به دست مدافع میهمان برخورد کرد و داور پس از مشورت با کمک خود با تصمیمی بحث برانگیز پنالتی گرفت که با اعتراض شدید «امیر قلعه نویی» همراه شد. نکته جالب اینکه فرهاد و فرازد مجیدی نیز اعتراض داشتند و هر دو نفر اخراج شدند.

«کوین یامگا» این پنالتی را تبدیل به گل دوم استقلال کرد تا تیمش به یک پیروزی ارزشمند برسد.

 «دراگان اسکوچیچ» سرمربی و «وحید هاشمیان» مربی تیم ملی این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

ترکیب استقلال

سیدحسین حسینی، صالح حردانی(آرمان رمضانی)، عارف غلامی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، جعفر سلمانی، عزیز آمانوف(سبحان خاقانی)،‌ رودی ژستد(ارسلان مطهری)، محمد دانشگر(سعید مهری)،‌ امیرحسین حسین‌زاده(وریا غفوری)

ترکیب گل‌گهر

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، علی‌اصغر عاشوری(امین قاسمی‌نژاد)، مهدی تیکدری(بهنام برزای)، مرتضی تبریزی(رضا شکاری)، میلاد زکی‌پور(شایان مصلح)،‌ سعید صادقی، محمدرضا خانزاده، امین پورعلی و کی‌روش استنلی

برچسب‌ها وحید هاشمیان باشگاه استقلال دراگان اسکوچیچ کی روش استنلی محسن فروزان مرتضی تبریزی کوین یامگا امیرقلعه نویی فرهاد مجیدی تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحید هاشمیان باشگاه استقلال دراگان اسکوچیچ وحید هاشمیان باشگاه استقلال دراگان اسکوچیچ کی روش استنلی محسن فروزان مرتضی تبریزی کوین یامگا امیرقلعه نویی فرهاد مجیدی تیم فوتبال گلگهر سیرجان محسن فروزان کوین یامگا گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.   در مرحله نهایی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان