Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال تیم مقاومت شهداب یزد با پیروزی مقابل فولاد سیرجان راهی دیدار فینال شد.

خبرگزاری میزان - دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ۱۴۰۰ و در نخستین بازی امروز (یک‌شنبه) تیم مقاومت شهداب یزد در حالی از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف تیم فولاد سیرجان رفت که در بازی نخست با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسیده بود که در پایان بازی دوم شهداب موفق شد در ادامه نوار بردهایش با نتیجه ۳ بر یک از سد مدافع عنوان قهرمانی بگذرد تا یزدی‌ها برای نخستین بار طعم شیرین حضور در فینال لیگ برتر را بچشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست‌های این بازی با امتیاز‌های ۲۷-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۲ به سود شاگردان طلوع‌کیان به اتمام رسید تا شهداب با این برد راهی دیدار پایانی شود.   در دیگر دیدار این مرحله پیکان تهران به مصاف سپاهان اصفهان رفته است. بیشتر بخوانید: فیاضی: مقابل سپاهان غفلت کنیم، ضربه‌ می‌خوریم/ زانویم شرایط ۱۰ ماه آماده بودن را ندارد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال مقاومت شهداب یزد فولاد سیرجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال مقاومت شهداب یزد فولاد سیرجان لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال

سازمان لیگ بسکتبال ایران، برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا،‌ پس از صعود تیم طبیعت تهران و با توجه به مشخص شدن چهارمین تیم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، سازمان لیگ برنامه کامل بازی‌های این مرحله را اعلام کرد.

طبق برنامه‌ای که پیش از اتمام مرحله یک چهارم نهایی برای مرحله نیمه‌نهایی اعلام شده بود، تیم‌های مهرام تهران و شهرداری گرگان دو بازی خود را در مرحله نیمه‌هایی انجام دادند که هر دو بازی را شهرداری برد و سری را دو بر صفر از مهرام پیش افتاد.

دو بازی عقب افتاده این مرحله هم باید میان تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در روزهای هشتم و دهم اردیبهشت برگزار شود. به این ترتیب برنامه کامل مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی