Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی شامگاه امروز به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که بر خلاف انتظار حامد لک بار دیگر به چارچوب دروازه سرخپوشان پایتخت بازگشت تا احمد گوهری دوباره نیمکت نشین شود.

یحیی گل محمدی که در تمرینات قبل از این دیدار از عملکرد احمد گوهری رضایت داشت و احتمال حضور او در دیدار با تیم سابقش بیشتر بود تصمیم به بازگرداندن حامد لک گرفت تا سنگربان با تجربه فرصت بازیابی اعتماد به نفس خود را پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال حامد لک تنها هفت دقیقه پس از بازگشت به چارچوب دروازه سرخ‌ها بار دیگر اشتباه محرز و مسلم فردی داشت تا روی ارسال محمدرضا غبیشاوی، توپ از دستانش جدا شده و از خط دروازه پرسپولیس عبور کند.

لک که در جریان تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان نیز اشتباه فردی او تأثیر مستقیم روی گل خوردن و تقسیم امتیازات آن دیدار داشت مقابل نفت آبادان نیز پاسخ منفی به اعتماد دوباره گل محمدی داد تا ریسک سرمربی ین تیم اینگونه پاسخ معکوس دهد.

روند پر اشتباه و پر نوسان لک و گوهری در حالی ادامه دارد که این تیم رقابت تنگاتنگی با استقلال تهران برای کسب جام قهرمانی دارد.

کد خبر 5440535 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: حامد لک تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال احمد گوهری یحیی گل محمدی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال مهدی طارمی تیم گل گهر سیرجان کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران تنیس روی میز هندبال تکواندو کشتی آزاد فرهاد مجیدی تیم فوتبال پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتش استان در گچساران ، اقدام ایران در حمله موشکی به رژیم صهیونیستی را مشروع دانست و افزود: به زعم خیلی‌ها که فکر می‌کردند کسی نمی‌تواند به رژیم صهیونیستی حمله موشکی بکند، اما ایران دست به این اقدام مهم زد.
 وی اضافه کرد: علاوه برآمادگی کامل پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در عملیات آن شب، بیش از ۱۰۰ فروند هواپیمای مختلف درآن طرف مرز‌های غربی کشور سامانه موشکی و پهبادی ایران را رصد می‌کردند.
 سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه زدن و موشک باران کردن یک شهر ارزش نظامی ندارد گفت: اینکه در فاصله هزار کیلومتر یک نقطه نظامی مورد هدف قرار بگیرد دارای ارزش نظامی است و این مهم‌ترین هدف عملیات وعده صادق بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش از ارسال پیام‌های پشت سر هم مقامات آمریکایی حین و بعد از عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: آنها از طریق واسطه‌های مختلف مدام پیام می‌دادند که با آمریکا کاری نداشته باشید و این ترس و خوف آمریکا، یکی از برکات خون شهیدان است.

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم