Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:06:30 GMT

عصبانیت محرم از خط دفاعی سپاهان در دقایق پایانی

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۱۰۱۸

عصبانیت محرم از خط دفاعی سپاهان در دقایق پایانی

گروه استان‌ها-محرم نویدکیا در حالی که تیمش پیروز شده بود در دقایق پایانی بطری آب را به زمین کوبید تا نشان دهد از عملکرد خط دفاع خود راضی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدار 2 تیم سپاهان و فجرسپاسی از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

جلال علی‌محمدی دقیقه 3 این دیدار مصدوم شده و زمین بازی را ترک کرد تا  میلاد جهانی به جای این بازیکن وارد زمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق ابتدایی این دیدار شهریار مغانلو بازیکن سپاهان پس از برخورد با یکی از بازیکنان حریف دچار مصدومیت شدیدی شد که پس از حضور پزشکان این بازیکن ادامه بازی را با یک چسب بر روی بینی خود ادامه داد.

دقیقه 37 این دیدار شهریار مغانلو روی ارسال حسینی صاحب موقعیت شد که این بازیکن توپ را با دست به سمت دروازه حریف زد که داور این بازیکن را با کارت زر جریمه کرد.

لیگ برتر فوتبال|‌ سپاهان با دَبل مغانلو فجر را بدرقه کردپیروزی یک نیمه‌ای طلایی پوشان برابر فجر؛ سپاهان یک - فجر سپاسی صفرلیگ برتر فوتبال|‌ برتری سپاهان مقابل فجر سپاسی در نیمه اول

برخلاف دیدارهای گذشته، محرم نویدکیا در این بازی به تنهایی در کنار زمین حضور داشت، این در حالی است که هفته‌های گذشته مرزبان نیز در کنار سرمربی سپاهان در کنار زمین حضور پیدا می کرد.

رضا میرزایی در دقیقه 70 این دیدار به جای حسینی و مهدی‌زاده به جای جهانی که در نیمه نخست وارد زمین شده بود، به زمین آمد.

در لحظاتی از بازی محرم نویدکیا سرمربی سپاهان، به دلیل اشتباهات متعدد خط دفاعی تیمش و فشار بازیکنان فجرسپاسی بطری آب خود را به زمین کوبید و به بازیکنان تیمش اعتراض کرد.

انتهای پیام/168

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟

استقلال یک گل مقابل ذوب آهن زد که رد شد.

طرفداری | گل استقلال در دقایق ابتدایی نیمه دوم رد شد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی، روی سانتری که از سمت چپ انجام شد، استقلالی ها به گل مساوی مقابل ذوب آهن رسیدند. توپی که ابتدایی به مهرداد محمدی رسید و بعد روزبه چشمی آن را گل کرد.

بعد از گل، کوپال ناظمی و کمک داور اعلام کردند گل استقلال به دلیل خطای هند مهرداد محمدی رد شده است.

با این حال تصویر آهسته نشان می داد گویا بازیکن استقلال پیش از اینکه اصلا خطای هند رخ بدهد، در آفساید قرار داشته و به هر حال گل آبی پوشان رد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • گل مردود استقلال به ذوب آهن؛ هم آفساید؟ هم هند؟
  • مدعیان پیروز شدند
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • عصبانیت عجیب: یامال به جمع ستاره‌های شاکی پیوست
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران