Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع گل گهر سیرجان می‌گوید اشتباهات داوری عمدی نیست اما همواره برای تیم‌های قلعه نویی رخ می‌دهد!

به گزارش ایسنا، شایان مصلح بعد از شکست دو بر یک گل گهر مقابل استقلال گفت: بازی پایاپای بود و ما هم می‌توانستیم نیمه اول جلو بیفتیم و نیمه دوم هم موقعیت‌های را گل نکردیم. باید درباره داوری صحبت کنیم.

وی با اشاره به پنالتی گرفته شده برای استقلال در اواخر مسابقه گفت: من همیشه گفتم شرف داوران ما بالا است و چیزی را از قصد انجام نمی‌دهند اما چرا اشتباهات داوری باید برای تیم‌های آقای قلعه نویی است؟ این اتفاقات چرا در زمان کسب سهمیه قهرمانی رخ می‌دهد؟ دو سال قبل هم در بازی با استقلال به اشتباه به خاطر حرکت دیاباته پنالتی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور از رو به رو می‌بیند که دست بسته است اما کمک داور از کنار زمین باز یا بسته بودن دست را می‌بیند و پنالتی می‌گیرد! این تیم شهرستانی است و می خواهد امتیاز بگیرد اما اتفاقات عجیبی را رقم می‌زنند. وقتی تیم فضای مجازی ندارد که فشار بیاورد، مثل همین تیم استقلال که به فدراسیون و داوران فشار می‌آورد، نباید به گل گهر هم زور بگویند. وقتی تیم زور ندارد، نباید به آن فشار بیاوریم. نمی‌گوییم از قصد است اما چرا همه این اشتباهات و اتفاقات برای تیم های شهرستانی که از نظر رسانه‌ای هم ضعیف‌تر هستند، رخ می‌دهد؟

مدافع گل‌گهر سیرجان با اشاره به ماجرای کسر هفت امتیاز از این تیم به علت استفاده از اریک باگناما گفت: خودشان در فدراسیون به باگناما اجازه بازی داده بودند و بعد می‌آیند سرتیم را می‌برند. تیم بلند می‌شود و می‌خواهد سهمیه آسیا را بگیرد. ۹۰ دقیقه مقابل تیم صدرنشین جنگیدیم اما این اتفاقات رخ داد. همه این مطالب حرف است. دو، سه روز رسیدگی می‌شود و می‌گویند حق ما ضایع شد. الان کارشناسان نظر می‌دهند. اگر کارشناسی بگوید پنالتی استقلال درست نبود، به حدی به او فشار می‌آورند و توهین می کنند که دفعه بعد مقابل تیمی که طرفدار و فضای مجازی دارد نمی‌تواند صحبت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شایان مصلح تیم فوتبال گل گهر سیرجان استانی ورزشی برای تیم گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۶/زنگزور بایگانی شد؟

عضو کمیسیون امنیت ملی ارمنستان به خبرنگار تسنیم گفت که جمهوری آذربایجان با فشار ایران پروژه زنگزور را بایگانی کرده است. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

1- مصاحبه|آذربایجان با فشار ایران از کریدور زنگزور صرف‌نظر کرد 

2- خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی 

3-سهم 18 بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن، همچنان صفر 

4- ردپای صدام و روباه پیر در جعل نام خلیج فارس 

5- آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۶/زنگزور بایگانی شد؟
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال