Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@07:13:15 GMT

رییس جمعیت هلال احمر: شهرک بحران در تهران ایجاد شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۱۱۳۹

رییس جمعیت هلال احمر: شهرک بحران در تهران ایجاد شود

به گزارش گروه جامعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ پیرحسین کولیوند عصر یکشنبه در دیدار با محمدحسن نامی، رییس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: آموزش و ضرورت استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش و صدا و سیما و برگزاری اردوهای آموزشی و دوره های پدافند غیرعامل، مقوله های دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد تا با آمادگی بیشتری در مقابل سوانح غیرمترقبه ایستادگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا همکاری سازمان مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر در تاسیس پژوهشگاه بحران و ارایه آموزش در سطح عالی و استفاده از ظرفیت های موسسه علمی کاربردی هلال می تواند راهگشا باشد.

کولیوند با تاکید بر لزوم همکاری بین سازمانی گفت: همکاری دوجانبه سازمان مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر به طور مشخص می تواند در مواقع بحران، چاره ساز بوده و منجر به امدادرسانی بهتر در سطح کشور شود. هم افزایی بین سازمانی در گذشته نتایج مثبتی داشته و امروز نیز می تواند به عنوان اصلی مهم مورد اتکا قرار گیرد.

در این نشست همچنین بر ساخت شهرک های بحران در تمامی استان های کشور و برگزاری مانور ماهانه و تعیین استان های معین برای هر استان و شهرستان در مواقع بحران تاکید شد.

برچسب‌ها سازمان مدیریت بحران کشور شهر تهران مدیریت بحران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران کشور شهر تهران مدیریت بحران سازمان مدیریت بحران کشور شهر تهران مدیریت بحران سازمان مدیریت بحران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، یزد، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم برنج،۶۸۴ تخته پتو، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیرو‌های این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت