Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:55:34 GMT

دستگیری ۳۴ مال‌خر و کشف ۸۰ فقره سرقت در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۱۴۸۴

دستگیری ۳۴ مال‌خر و کشف ۸۰ فقره سرقت در اهواز

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  سهراب حسین نژاد عصر یکشنبه در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح سرکشی و بازدید از سمساری‌ها و انبارهای ضایعاتی به مدت ۴۸ ساعت به منظور شناسایی و دستگیری مال‌خرها و کشف اموال مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی و با همکاری عوامل انتظامی در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین ارتباط ۱۹۲ واحد مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت و مقادیر زیادی سیم و کابل برق و مخابرات، تعداد زیادی قطعات متصله و منفصله وسایل نقلیه، تعدادی پمپ آب، گوشی های تلفن همراه مسروقه و انواع وسایل ساختمانی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان تصریح کرد: در همین راستا تعداد ۱۲ واحد صنفی پلمب و ۳۴ مال‌خر نیز  دستگیر شدند که در تحقیقات تکمیلی ماموران به ۸۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

اجرای طرح مبارزه با جرایم خشن در شهرستان شوش

فرمانده انتظامی شوش از دستگیری هفت سارق سابقه‌دار در طرح مبارزه باجرایم خشن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح الله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای تداوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح مبارزه با جرایم خشن توسط ماموران پلیس به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در مناطق جرم‌خیز و آلوده در عملیات‌های همزمان هفت سارق سابقه‌دار را با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهشان دستگیر کردند، افزود: متهمان درتحقیقات پلیس به ۱۵ فقره انواع سرقت (۲ فقره سرقت به عنف از زنبوردان و۱۱ فقره انواع سرقت سیم برق و تلفن همراه و احشام ۲ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه و موتورسیکلت) اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری سیم برق وکابل مخابرات و ۱۰ گرم تریاک، یک دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت در شوش و پنج دستگاه موتورسیکلت ارکان مخدوش و ابزار و آلات سرقتی کشف کردند.

سرهنگ یاری زاده بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

۲۰ کیلوگرم حشیش در بهبهان کشف شد

فرمانده انتظامی بهبهان از کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری ۲ قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر جوانمرد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با عناصر اصلی توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بهبهان با اقدامات اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع و با کار تخصصی آن را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ جوانمرد با بیان اینکه در این ارتباط دو قاچاقچی دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

برچسب‌ها خوزستان انتظامی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان انتظامی اهواز خوزستان انتظامی اهواز ماموران پلیس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن ۲ نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی ۷ نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان‌های شرقی کشور را داشت خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۱۶ عدد فشنگ ساچمه‌ای کشف شد.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشته دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد