Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران برابر صنعت نفت آبادان دو بر صفر شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان پایان یافت.

داور: محمد حسین زاهدی‌فر

کمک ها: حسین مرادی و علیرضا مرادی

کارت زرد: حسن بیت ‌سعید، محمد خرمگاه(مربی) محمدرضا غبیشاوی و امید حامدی‌فر از صنعت نفت/ مهدی عبدی، محمد عسگری (آنالیزور) و احسان پهلوان از پرسپولیس

کارت قرمز: -

گل‌: حامد لک(۷) گل به خودی و محمود مطلق‌زاده(۷۰) برای صنعت نفت

ترکیب صنعت نفت آبادان:‌ فرزین گروسیان، رضا یزدان‌دوست، میثم‌ تهی‌دست، احمد شریعت‌زاده(۸۲- مهدی زبیدی) امید خالدی، محمود مطلق‌زاده، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی(۶۶- فاخر تهامی) حکیم نصاری(۷۲- امید حامدی‌فر) حسن بیت‌ سعید و شروین بزرگ(۶۶- رضا جبیره)

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب پرسپولیس:‌ حامد لک، سید جلال حسینی(۸۶- علی نعمتی) وحدت هنانوف، رامین رضاییان، علی شجاعی(۷۶- محمد عمری) کمال کامیابی‌نیا(۸۷- رضا اسدی) محمد شریفی(۴۶- شرزود تمیروف) احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی (۸۶- علیرضا ابراهیمی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

دقایق حساس

دقیقه ۷

ارسال محمدرضا غبیشاوی روی دروازه پرسپولیس با اشتباه عجیب لک همراه شد و پس از رها شدن توپ از دست دروازه‌بان سرخ‌ پوشان تلاش وی برای جلوگیری از ورود آن به درون دروازه راه به جایی نبرد تا گل اول صنعت نفت به این شکل به ثمر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۱۵

حکیم نصاری پس از توپ‌ ربایی از هنانوف، قصد داشت از بیرون آمدن لک از دروازه پرسپولیس استفاده کرده  و توپ را از بالای سر وی وارد دروازه سرخ پوشان کند اما ضربه این بازیکن از میانه‌های زمین با اختلاف کمی بیرون رفت.

دقیقه ۱۶

ارسال علی شجاعی از سمت چپ با ضربه سر وحید امیری از بالای دروازه‌ نفتی‌ها عبور کرد. 

دقیقه ۱۹

ارسال خطرناک و کوتاه رامین رضاییان بدون اثرگذاری بازیکنان پرسپولیس از کنار دروازه گروسیان راهی اوت شد.

دقیقه ۲۸

روی ضد حمله تیم پرسپولیس، احسان پهلوان تعادل خود را از دست داد تا این موقعیت خوب برای سرخ‌پوشان از بین برود. 

دقیقه ۳۳

ضربه ایستگاهی رامین رضاییان با اختلاف از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه نفت گذشت.

دقیقه ۳۴

حرکت زیبای ترابی به موقعیت خطرناکی برای تیم پرسپولیس تبدیل شد اما مدافع نفت این توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۶

پاس در عمق ترابی به وحید امیری رسید اما وی نتوانست از این فرصت تک به تک استفاده کند و گروسیان ضربه‌اش را در دو مرحله در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۵

مهدی ترابی پشت به دروازه صنعت نفت توپ را ارسال کرد اما پیش از رسیدن توپ به امیری،مدافع این تیم توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳+۴۵

شوت از راه دور نصاری از کنار دروازه لک بیرون رفت.

دقیقه ۴۹

رامین رضاییان با ارسال از سمت راست زمین، تمیروف را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه وی با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵۱

فرزین گروسیان در حالت بی‌تعادل شوت از راه دور محکم تمیروف را با سینه برگشت داد.

دقیقه ۵۳

سید جلال حسینی با تکلی عالی مانع گلزنی شروین بزرگ در موقعیت خوب صنعت نفتی‌ها شد.

دقیقه ۵۵

این بار ارسال رضاییان با ضربه سر مهدی عبدی از بالای دروازه صنعت نفت خارج شد.

دقیقه ۵۶

سانتر وحید امیری روی سقف دروازه گروسیان فرود آمد و این فرصت هم برای پرسپولیس راه به جایی نبرد.

دقیقه ۵۸

شوت پای چپ حکیم نصاری با اختلاف زیاد از بالای دروازه لک بیرون رفت.

دقیقه ۶۱

تمیروف پس از خطای بازیکن نفت آبادان از فرصت تعلل مدافعان صنعت نفت استفاده کرد و با پاس در عمق مهدی عبدی را در موقعیت تک به تک با گروسیا قرار داد اما دروازه‌بان تیم میزبان، ضربه مهاجم پرسپولیس را دفع کرد.

دقیقه ۶۳

ارسال کوتاه و خطرناک امیری از سمت راست زمین نفت بدون دخالت تمیروف و مدافعان حریف به اوت رفت.

دقیقه ۷۰

فاخر تهامی با عبور زیبا از مهدی ترابی پاس زمینی رو به عقبی را برای محمود مطلق‌زاده ارسال کرد تا وی با ضربه‌ای دقیق گل دوم تیمش را به ثمر برساند. البته در شرایطی که بازیکن نفت از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با بغل پا به توپ ضربه زد، حامد لک خلاف جهت شیرجه رفت.

دقیقه ۷۸

امید حامدی‌فر با حرکتی زیبا به عمق خط دفاعی پرسپولیس زد اما ضربه‌اش با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه لک راهی اوت شد.

دقیقه ۸۴

ارسال رضاییان این بار با مشت گروسیان دفع شد.

دقیقه ۸۷

شوت از راه دور محمد عمری با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی سمت راست دروازه گروسیان عبور کرد.

دقیقه ۹۰

ضربه از راه دور مطلق‌زاده با اختلاف کمی از کنار دروازه لک بیرون رفت.

دقیقه ۶+۹۰: ضربه سر تمیروف روی ارسال رضاییان به تیر دروازه برخورد کرد.

با این نتیجه، اختلاف امتیاز پرسپولیس با استقلال به ۶ امتیاز افزایش یافت تا منصوریان همانند دوران حضور در نفت تهران، بار دیگر سد راه سرخپوشان در لیگ شود. در این راه البته حامد لک هم منصوریان را یاری کرد چرا که نمایشی بسیار ضعیفی داشت و روی گل اول آبادانی‌ها اشتباهی مهلک را مرتکب شد.

شاگردان گل‌محمدی با ۴۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول حضور دارند تا در کورس با استقلال از قافله جا بماند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه صنعت نفت آبادان پرسپولیس صنعت نفت آبادان لیگ برتر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اختلاف کمی بالای دروازه رامین رضاییان نفت آبادان وحید امیری راه دور دروازه لک مطلق زاده مهدی عبدی بیرون رفت سمت راست صنعت نفت حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال طی دو روز یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت و با انجام ۸ بازی پیگیری شد که در پایان استقلال تهران موفق شد صدر جدول را حفظ کند و فولاد با شکست خانگی برابر تراکتور به رده پانزدهم جدول سقوط کند.

در اولین بازی این هفته دو تیم گل گهر و شمس آذر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پیروزی شیرین آلومینیوم در تهران

در روز دوم مسابقات این هفته و در اولین دیدار، تیم‌های پیکان و آلومینیوم در ورزشگاه پاس قوامین رو در روی هم قرار گرفتند که با اینکه بازی تا دقیقه ۸۲ با نتیجه تساوی بدون گل دنبال می سد اما در این دقیقه عارف حاجی عیدی با ضربه سر زیبا توانست گل پیروزی بخش آلومینیوم را وارد دروازه پیکان کند تا شاگردان حسینی با کسب ۳ امتیاز بازی راهی اراک شوند.

توقف بد موقع سپاهان در خانه

تیم فوتبال سپاهان که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده بود، امروز و در خانه میزبان استقلال خوزستان بود و در مقابل چشمان هواداران خود دو امتیاز مهم این بازی خانگی را از دست داد و در پایان این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. شهریار مغانلو و جواد آقایی‌پور زنندگان گل‌های این بازی بودند.

ارونوف فرشته نجات اوسمار

تیم فوتبال پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میهمان نساجی بود. سرخ‌های تهران خیلی زود و در دقیقه ۵ توسط اوستون ارونوف موفق به گلزنی شدند و این نتیجه تا پایان نیمه اول برقرار بود تا شاگردان اوسمار ویه‌را با پیروزی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم، سروش رفیعی در دقیقه ۵۰ و پس از ارتکاب خطا بر روی بازیکن نساجی، کارت زرد دوم را از داور بازی دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا پرسپولیس بیش از ۴۰ دقیقه ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد. همین امر موجب شد تا نساجی توسط امیرمحمد هوشمند به گل تساوی دست یابد اما این پایان کار نبود و پس از ورود سینا اسدبیگی او با پاسی در عمق ارونوف را در موقعیتی تک به تک با لوان پولی دروازه بان نساجی قرار داد و این وینگر ازبکستانی توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند تا حساب کار دو بر یک به سود پرسپولیس به پایان برسد.

فرار ملوان از شکست خانگی

تیم‌های فوتبال ملوان و هوادار در ورزشگاه مرحوم سیروس قایقران رو در روی هم قرار گرفتند و شاگردان مسعود شجاعی خیلی زود و در دقیقه ۵ توسط بابک مرادی به گل رسیدند. این نتیجه تا دقیقه ۸۶ بر قرار بود تا اینکه محمد عمری توانست از روی نقطه پنالتی دومین گل خود در مدت زمان حضورش در ملوان و گل تساوی بخش برابر هوادار را به ثمر برساند تا مهدی تارتار از یک شکست خانگی فرار کند.

رکورد شکست ناپذیری مس شکسته شد

تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در دقیقه ۱۹ این بازی و روی پاس طالب ریکانی، «علی هاشم» بازیکن عراقی صنعت نفت موفق شد تا دروازه مس را باز کند. با وجود حملات متعدد از سوی شاگردان محرم نویدکیا، این نتیجه تا پایان بازی بر قرار ماند تا مس اولین شکست خود در نیم فصل دوم و تحت هدایت نویدکیا تجربه کند. با کسب این پیروزی صنعت نفت کماکان در قعر جدول با ۱۹ امتیاز باقی ماند..

ثبت اولین پیروزی برای تراکتور تحت هدایت مطهری

تیم فوتبال تراکتور در سومین بازی خود تحت هدایت حمید مطهری موفق شد در ورزشگاه شهدای فولاد، تیم فولاد خوزستان را با دو گل شکست دهد. «ریکاردو آلوز» در دقیقه ۱۴ زمینه ساز گل زیبای شجاع خلیل زاده شد تا بار دیگر به تنهایی در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار گیرد. آلوز در دقیقه ۸۷ موفق شد گل دوم تراکتور را هم به ثمر برساند تا تراکتور با کسب ۳ امتیاز شیرین خوزستان را به مقصد تبریز ترک کند. با این شکست، فولاد با ۲۲ امتیاز به رده پانزدهم جدول سقوط کرد تا یکی از دو مدعی اصلی سقوط به لیگ دسته اول محسوب شود.

استقلال در صدر باقی ماند

تیم‌های استقلال تهران و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید. با کسب این پیروزی آبی‌ها ۵۷ امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند. جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو گل‌های استقلال را در این بازی به ثمر رساندند.

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و ششم کد خبر 6098766

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)