Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@13:04:44 GMT

مدیرعامل جدید انتشارات سروش معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۱۷۰۷

مدیرعامل جدید انتشارات سروش معرفی شد

معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی در حکمی ابراهیم شکوری را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت انتشارات سروش منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی رسانه ملی در حکمی ابراهیم شکوری را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت انتشارات سروش منصوب کرد.

شهریاری در این حکم تولید محتوای مکتوب متناسب با هویت ایرانی ـ اسلامی، بهره‌گیری از استعداد‌ها و ظرفیت‌های رسانه ملی برای جریان سازی فرهنگی و تقویت حوزه تولید محتوای اختصاصی کودک، نوجوان و خانواده را از اهم وظایف مدیرعامل جدید انتشارات سروش خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است:

حضور پررنگ در عرصه پخش دیجیتال کتاب و مجلات سروش، ترجمه کتب فاخر به زبان‌های دیگر و توزیع در سایر کشور‌ها و تهیه پیوست‌های فضای دیجیتالی برای ترویج و ارجاع دهی به تولیدات سروش از دیگر وظایف مهم جنابعالی است که امید می‌رود در چارچوب منویات مقام معظم رهبری، قوانین و ضوابط جاری کشور و یاری کارکنان خدوم رسانه ملی محقق شود.»

ابراهیم شکوری، دانش آموخته دکتری علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی (ره) در مرحله نگارش رساله است و پیش از این مسئولیت‌های مدیرکلی امور مجلس، مدیرکلی اخبار داخلی و مدیریت مستندسازی شبکه خبر رسانه ملی را در کارنامه خود دارد.

مدیر دفتر نمایندگی صداوسیما در نیویورک، مقر سازمان ملل متحد و مدیر خبر دفتر نمایندگی رسانه ملی در بیروت نیز تجربیات برون مرزی اوست. معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما همچنین از زحمات و تلاش‌های سیدصادق رضایی در زمان تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انتشارات سروش احمد شهریاری رسانه ملی سرمایه انسانی هویت ایرانی هویت اسلامی مدیرعامل جدید انتشارات سروش رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ تهران خبر داد. 

رضا حیدری ادامه داد: در نمایشگاه ایران اکسپو علاوه بر ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان آذربایجان غربی ۱۷ بسته سرمایه‌گذاری نیز معرفی شده است. 

وی افزود: برای این فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری کد کیوآر تعریف شده است که بازدیدکنندگان با اسکن این کد می‌توانند اطلاعات لازم در ارتباط با این فرصت‌ها را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورند. 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربیاو تصریح کرد: در این نمایشگاه نقشه‌های گردشگری استان نیز در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود که حاوی اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • سروش و خدابنده یک رقیب جدید پیدا کردند!
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت