Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس مقابل علیرضا منصوریان شکست بسیار سنگینی متحمل شد...

نفت آبادان با پیروزی مقابل پرسپولیس با 30 امتیاز از 21 بازی در رتبه هفتم جدول رده بندی حضور دارد...

به گزارش طرفداری، شاید تقابل امروز نفت آبادان و پرسپولیس و نتیجه ای که در بازی رقم خورد همه را به یاد نبرد معروف پرسپولیس برانکو مقابل نفت علیرضا منصوریان انداخت که این سرمربی با سیستم دفاع و ضد حمله اش یک تنه قهرمانی را از پرسپولیسی ها ربود تا در پایان فصل تیم برانکو تنها به دلیل تفاضل گل کمتر، قهرمان نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با این شکست 2-0 پرسپولیس مقابل نفت این تیم اختلافش با استقلال به عدد 6 رسید و قطعا تاثیر این شکست در هفته های پایانی خودش را به خوبی نشان می دهد.

امروز نفت علی منصور دقیقه 7 گل اولش را به ثمر رساند و مقابل فشار شاگردان یحیی گل محمدی هیچ گللی دریافت نکرد و توانست حتی اختلاف را هم دو برابر کند. شاید گل اول این تیم روی یک اشتباه به ثمر رسید اما گل دوم آن ها روی یک کار ترکیبی بسیار زیبا به ثمر رسید تا شکست پرسپولیس را قطعی کند.

منصوریان این فصل با نفت آبادان تقریبا شاهکار کرده، در حالی که همه این تیم را مدعی سقوط می دانستند اما حالا در رتبه هفتم لیگ حضور دارد و حتی به نوعی به منطقه کسب سهمیه هم خیلی نزدیک است. علیرضا منصوریان در این بازی حتی طالب ریکانی موثرترین بازیکنش را هم در اختیار نداشت اما تیمش دو گل به ثمر رساند و به خوبی دروازه اش را مقابل پرسپولیس بسته نگه داشت.
حالا پس از مدت ها علیرضا منصوریان ساحل آرامشی را پیدا کرده و به دور از حواشی به مربی ای خوب برای صنعت نفتی ها تبدیل شده است.

اخبار داغ 

گل دیدنی امید ابراهیمی به الریان در جام امیر قطر (الریان - الوکره) سلفی سردار آزمون پس از اولین بازی در صفحه اینستاگرام بایرلورکوزن مائوریتزیو ساری: کریستیانو رونالدو بازی در پست مهاجم نوک را ایده ای مزخرف می دانست آمار لیونل مسی در فصل جاری لیگ1 فرانسه؛ 78 شوت و ثبت تنها 2 گل 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت

به گزارش ورزش سه علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن از دو نسل محتلف که جزو مصدوم های پرسپولیس به حساب می آیند تمرینات انفرادی خود را در زمین چمن ادامه می دهند. 

نام پورعلی گنجی از لیست پرسپولیس خارج شده چرا که او تا پایان فصل جاری شاید به زحمت آماده مسابقات شود و کلا 6 بازی و 5 هفته حدودا تا آخر فصل داریم و دیگر خبری از بازی های حذفی هم نیست. 

علیرضا خدادادی هم که مثل آل کثیر برای جراحی دست دست کرد مدتهاست دور از میدان بوده و امیدوار است مثل علیرضا عنایت زاده و یاسین سلمانی دیگر بازیکنانی ماه ها دور از میدان بوده اند در تمرینات پیش فصل آینده شرایط تمرین با تیم را پیدا کنند و برای فصل بعد با قدرت آماده شوند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!