Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@07:38:15 GMT

بازیکن تیم فوتبال فجرسپاسی: مستحق شکست نبودیم

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۱۷۳۸

بازیکن تیم فوتبال فجرسپاسی: مستحق شکست نبودیم

گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتبال فجر شهید سپاسی، بعد از شکست این تیم از سپاهان گفت: متاسفانه ما روی یک اشتباه گل خوردیم اما به هواداران قول می‌دهم که فصل را با رده بالاتری در جدول به پایان برسانیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فرزان دانا، بعد از شکست تیم فجرسپاسی مقابل سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر درجمع خبرنگاران اظهار داشت: به تیم سپاهان و هواداران این تیم تبریک می‌گویم ولی واقعا امروز حق ما باخت نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خوب بازی می‌کنیم ولی متاسفانه روی اشتباه گل می‌خوریم و در واقع فوتبالی گل نمی‌خوریم.

وی با بیان اینکه جایگاه فجر اینجای جدول نیست افزود: ما هر هفته خوب بازی می‌کنیم و موقعیت‌های زیادی که خلق می‌کنیم با بدشانسی به گل تبدیل نمی‌شوند. من امیدوارم که که در بازی بعد و در ادامه لیگ بتوانیم نتیجه بگیریم و قلب هواداران فجر را شاد کنیم.

بازیکن تیم فجرسپاسی:در برابر سپاهان قدرتمند ظاهر شدیمنورافکن: از دبل شهریار خوشحالم؛ دیدگاه فوتبالی محرم به سپاهان کمک خواهد کردنویدکیا: مقابل فجر فوق‌العاده نبودیم/ دلیلی ندارد درباره دستیارانم حرف بزنم

 

وی درباره پیش‌بینی خود از وضعیت فجر در پایان فصل بیان کرد: امروز بازی خوبی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند؛ ما هفته ﺁینده در خانه و در برابر پدیده بازی داریم و امیدوارم این بازی را و بازی‌های دیگر را ببریم و به هواداران‌مان قول می‌دهم در پایان فصل فجرسپاسی در جدول بالاتر می‌ﺁید.

انتهای پیام/174/ی

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، رقابت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که هر دو از مکتب شاهین بیرون آمده‌اند همچنان پر از حاشیه است و اخبار پیرامون آن با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده ادامه دارد.
در آخرین اظهارنظر درباره این مسابقه رضا فتاحی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده و باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم برخورد با هواداران خودی مورد انتقاد قرار داده است.
در ادامه حواشی این مسابقه حالا بازیکنان تیم فوتبال سپاهان استوری مشترکی منتشر کرده‌اند و با توجه به هجمه هایی که علیه سپاهان با توجه به توهین یک هوادار منتسب به این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد شده، به حمایت از هواداران زن و مرد سپاهانی و مجموعه باشگاه پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال