Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیرا یک کشتی حامل هزاران دستگاه خودروی پورشه، لامبورگینی و بنتلی در مسیر رفتن به آمریکا در نزدیکی ساحل پرتغال پس از آتش سوزی غرق شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ارنی بوش، یک سرمایه‌دار آمریکایی، به دنبال آن بود که بالاخره یک بنتلی ۱۲ سیلندر را به کلکسیون خودروهایش در ماساچوست اضافه کند، اما حالا این خودروی بسیار گران قیمت به همراه هزاران خودروی پورشه و لامبورگینی دیگر در کف اقیانوس اطلس آرمیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش کمونیوز، در واقع از این خودروی بنتلی فقط ۱۵۰۰ دستگاه تولید شده بود و برای انتقال به آمریکا در کشتی فلیسیتی قرار داشت. این کشتی چند روز پیش در نزدیکی پرتغال غرق شد. هنوز مشخص نیست که چه تعداد خودرو در این کشتی بارگیری شده بودند، اما ارزش آن‌ها ۸۰۰ میلیون دلار برآورد می‌شود.

بوش می‌گوید: در کنار این بنتلی ۱۲ سیلندر تعدادی خودروی لامبورگینی بسیار نادر وجود دارد که ممکن است در جاده‌ها دیگر شاهد حضور این خودرو‌ها نباشیم.

وی افزود: این خودرو‌ها آخرین نمونه‌های موجود در بازار بودند. در حالی این کشتی حامل خودرو با چند هزار دستگاه محموله بارگیری شده غرق شده است که بازار خودروی آمریکا با کمبود عرضه مواجه است.

بوش ادامه داد: هر گونه از دست رفتن عرضه خودرو به بازار برای مردم آمریکا سخت است.

وی می‌گوید: در حال حاضر شما امکان خرید خودرو در آمریکا ندارید. این محموله بسیار ارزشمند بود و تقریبا همه آن‌ها از پیش فروخته شده بود.

این کلکسیونر آمریکایی گفت: کشتی کافی برای حمل خودرو از بازار‌های اروپا و آسیا وجود ندارد و این مشکل بعدی بازار خواهد بود.

بوش چندین نمایشگاه خودرو در ماساچوست دارد و نسبت به کمبود کشتی برای حمل و نقل خودرو به آمریکا نگران است و معتقد است این مسأله ممکن است مشکلات بیشتری را برای مالکان خودرو در آمریکا به وجود بیاورد.

کشتی فلیسیتی در حدود ۳۵۰ کیلومتری ساحل کشور پرتغال غرق شده و گفته می‌شود حامل ۴ هزار دستگاه خودروی پورشه، بنتلی و لامبورگینی بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خودروهای لوکس صنعت خودرو بنتلی پورشه لامبورگینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودرویی که به صورت خرچنگی پارک می کند (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم) پرتاب پهپاد ۱۳۶ سپاه از روی سقف یک خودرو (فیلم)

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • قلک پورشه خالی شد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر
  • لامبورگینی دیابلو GT فقط 80 دستگاه! (عکس)
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران