Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی ازفردا دوشنبه به مدت 5 روز در وین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار روزنامه ایران از وین؛ دکتر "محمدرضا غائبی"، سرپرست نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان های بین المللی در وین در این باره گفت :در این نشست مدیرکل آژانس به ارائه گزارش جامع خود در باره همه موضوعات دستورکار خواهد پرداخت و انتظار  می رود اشاراتی هم به موضوع ایران در قالب نظارت و راستی آزمایی اجرای برجام در پرتو قطعنامه 2231 شورای امنیت و نیز وضعیت اجرای موافقتنامه پادمان درجمهوری اسلامی ایران داشته باشد و طی آن به سفر روز گذشته به کشورمان و بیانیه مشترک صادر شده نیز بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین انتظار میرود گروسی فردا یک مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران را نیز برگزار کند که طی آن به سوالات خبرنگاران از جمله در مورد ایران نیز پاسخ خواهد.
وی افزود: از جمله مهمترین موضوعاتی که در این نشست در دستورکار شورای حکام قرار خواهد داشت می توان به ایمنی هسته ای و پرتوی ، تقویت فعالیتهای آژانس در زمینه دانش و تکنولوژی هسته‌ای، راستی‌آزمایی و نظارت در جمهوری اسلامی ایران در پرتو قطعنامه 2231 شورای امنیت ملل متحد ، اجرای پادمان در کره شمالی، سوریه و جمهوری اسلامی ایران ، ایمنی، امنیت هسته ای و پادمان در اوکراین ( که دستورکار جدید است) ، انتقال مواد هسته ای در قالب AUCUS ( انتقال مواد هسته ای از آمریکا و انگلیس برای زیردریایی های اتمی استرالیا) و «سایر موضوعات» از جمله موضوع خاورمیانه عاری از سلاح هسته ای ، توانایی هسته ای رژیم اسرائیل و اجرای پادمان در خاورمیانه اشاره کرد.

 

/انتهای پیام 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اسلامی ایران هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازد.

در صورتی که بررسی جداول در این دو روز به اتمام نرسد، مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه نیز جلسه علنی تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090946 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان