Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکس الگری گفت با تعداد نفرات زیادی که در دسترس نیستند، خستگی بازیکنان در زمین طبیعی است و با همین بردهای 1-0 است که می توان به هدف رسید. 

یوونتوس با پیروزی 1-0 خانگی مقابل اسپتزیا به روند شکست ناپذیری اش در 14 بازی ادامه می دهد. آنها در این 14 بازی، 9 پیروزی و 5 تساوی کسب کرده اند. ماسیمیلیانو الگری پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

ما شروع خوبی داشتیم و باید در نیمه اول بیش از 2 گل می زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد خستگی تاثیر خود را گذاشت. وقتی بازیکنان زیادی در دسترس نیستند و نمی توان به صورت چرخشی از بازیکنان استفاده کرد، چنین اتفاقی می افتد. اگر می خواهید به اهداف خود برسید، باید در چنین بازی هایی زحمت بکشید و مهم بود که 3 امتیاز را کسب کنیم. باید برای بازی با سمپدوریا آماده شویم، بعد ویارئال و این روند را به بهترین شکل ممکن ادامه دهیم. 

هرگز ندیده ام تیمی در تمام بازی ها به راحتی پیروز شود. با پیروزی های 1-0 با زحمت مانند امشب، می توانید راهی لیگ قهرمانان شوید و به اهداف خود برسید. مردم در فوتبال خیلی زود فراموش می کنند اما طی 5 سال قبلی حضور من در یوونتوس پیروزی های 1-0 زیادی داشتیم و در 20 دقیقه پایانی عقب کشیده بودیم. مساله مهم این است که در آن دقایق اجازه ندهید توپ وارد دروازه تان شود. 

بعضی از هواداران یوونتوس از این مساله شکایت دارند که این تیم شجاعت کافی را ندارد و به جای پاس های طولی و سریع، بیشتر به ارسال پاس های عرضی و رو به عقب می پردازد:

اسپتزیا در نیمه دوم بهتر از قبل به جلو فشار می آورد. ما به آنها موقعیت هایی دادیم و شزنی مهار خوبی داشت اما ما هم موقعیت های جدی داشتیم. کاملا طبیعی است در این مقطع کمی خسته باشیم. 

دیبالا در آستانه بازگشت به میادین دوباره با مشکل عضلانی مواجه شده است:

نا امیدکننده است زیرا پائولو نتوانست تمرینات را ادامه دهد و بنابراین در دسترس نبود. خوشبختانه مصدومیت او جدی نیست. بنابراین امیدوارم اگر هم مقابل سمپدوریا نشد، مقابل ویارئال به زمین برگردد. 

 

اخبار داغ 

گل دیدنی امید ابراهیمی به الریان در جام امیر قطر (الریان - الوکره) سلفی سردار آزمون پس از اولین بازی در صفحه اینستاگرام بایرلورکوزن مائوریتزیو ساری: کریستیانو رونالدو بازی در پست مهاجم نوک را ایده ای مزخرف می دانست آمار لیونل مسی در فصل جاری لیگ1 فرانسه؛ 78 شوت و ثبت تنها 2 گل 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم

کوادرادو با جملات خود در جشن قهرمانی اینتر، هواداران یوونتوس را به شدت عصبانی کرده‌است

طرفداری | اینتر که هفته گذشته و پس از برتری برابر روسونری، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کرده بود، این افتخار را دیروز در خیابان‌های شهر میلان و در حضور هوادارانش جشن گرفت.

البته که این جشن، حاشیه کم نداشت و رفتار برخی بازیکنان اینتر، سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرد. علاوه بر اقدام عجیب دنزل دومفریز، خوان کوادرادو نیز با شعار جنجالی خود خبرساز شد. کوادرادو که ۸ سال برای یوونتوس بازی می‌کرد، در تابستان ۲۰۲۳ به اینتر منتقل شد و هرچند بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد، اما یکی از بازیکنان این تیم در راه کسب ستاره دوم بود و قهرمانی لیگ به نام نیز ثبت شد.

خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر، شعاری را به زبان آورد که اصلا به مذاق هواداران یوونتوس خوش نیامد. فول‌بک کلمبیایی خطاب به هواداران اینتر که مشغول شادی کردن بودند، گفت:

هرکس نپرد (و خوشحالی نکند)، یوونتوسی است!

جملات خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر  

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • بنر هواداران افراطی یوونتوس: آقای الگری، باید در تیم ما بمانی!
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید