Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@22:42:28 GMT

گل محمدی: حق ما باخت و مساوی نبود!

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۲۰۳۳

گل محمدی: حق ما باخت و مساوی نبود!

آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی پس از شکست دو بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: وقتی روند و کلیت بازی را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم حتی مستحق مساوی هم نبودیم. با موقعیت‌های زیادی که درست کردیم، می‌توانستیم بازی را ببریم، اما امروز روز خوش‌شانسی و خوب ما نبود. تیم حریف فقط یک بار جدی به دروازه ما نزدیک شد و دو گل زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به صنعت نفت تبریک می‌گویم، زیرا زحمت کشید و برای برد تلاش کرد، اما حق ما باخت نبود. حتی مساوی هم نبود.

وی ادامه داد: موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم. در برخی بازی‌های طول فصل از این اتفاقات می‌افتد و نمی‌توانیم خیلی به عملکرد بازیکنان‌مان ایراد بگیریم. خیلی زحمت کشیدند تا این بازی را ببرند، اما این اتفاق نیفتاد.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: هنوز تا پایان بازی‌ها ۹ هفته دیگر داریم و هیچ وقت ناامید نمی‌شویم. برای اینکه بتوانیم به قهرمانی برسیم، تلاش خود را بیشتر می‌کنیم. می‌دانم کار خیلی سخت‌تر می‌شود، اما باید بیشتر تلاش کنیم و بیشتر زحمت بکشیم تا موفق شویم.

گل‌محمدی در مورد اینکه به نظر می‌رسد تقویت نشدن مناسب تیم در نیم فصل تاثیر خودش را روی عملکرد پرسپولیس گذاشته است، توضیح داد: بعد از باخت ممکن است برخی تعبیر دیگری از این صحبت‌های من داشته باشند، اما خیلی از مشکلات موجود به دلیل مشکلات مالی تیم است. از ابتدای فصل درگیر این بحث‌ها بودیم. به حدی بدقولی کردند و مشکلات اینچنینی داشتیم که نمی‌توان الان زیاد درباره آن‌ها صحبت کرد.

وی ادامه داد: اتفاقاتی برای تیم افتاد، نتوانستیم بازیکن بگیریم، پنجره پرسپولیس بسته بود و حتی بازیکن گرفتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. همه این‌ها به دلیل مشکلاتی بود که پرسپولیس در بحث مالی داشته و دارد. همه می‌دانند مشکلات چه بوده، اما الان زمان صحبت کردن درباره آن‌ها نیست.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب برگزار شد. در جدال حساس‌تر تیم رم در ورزشگاه المپیکو میزبان تیم بایرلورکوزن بود که با ۲ گل شکست خورد.

 رمی‌ها تا قبل از اشتباه آماتور کارسدورپ کاملا بر بازی سوار بودند، اما در دقیقه ۲۸ با اشتباه مدافع هلندی، لورکوزن توسط فلورین ویرتز به گل رسید. بعد از این گل لورکوزن بهتر بازی کرد و در دقیقه ۷۳ با گل آندریش اختلاف را دو برابر کرد.

پس از گل دوم رم چند موقعیت گلزنی داشت که یکی از آنها را سردار آزمون که از دقیقه ۷۹ به زمین آمد از دست داد و دیگری را تامی آبراهام در دقیقه ۹۴ را به شکلی عجیب گل نکرد.

تیم شکست ناپذیر ژابی آلونسو حالا با فتح المپیکو، شانس زیادی برای صعود به فینال دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دیگر دیدار این مرحله، مارسی فرانسه و آتالانتای ایتالیا به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ابتدا اسکاماکا آتالانتا را پیش انداخت، اما امبمبا ۱۰ دقیقه بعد و در دقیقه ۲۰ بازی را مساوی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیدار برگشت این مرحله هفته آینده برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • شاهکار گوینده ورزشگاه به روایت خودش!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند