Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@17:38:30 GMT

حادثه تلخ برای زن میانسال در مجتمع اقامتی

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۲۲۱۸

زن میانسال که در حال استفاده از بالابر در یک مجموعه اقامتی بود در یک حادثه دلخراش جان باخت.

به گزارش ایران، حسین زرونی، فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه 43 تهران در این باره گفت: ساعت 16:29 روز جمعه در یک مجموعه اقامتی، حادثه‌ای رخ داد که با اعلام آن به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران، آتش‌نشانان ایستگاه 43 به همراه گروه امداد و نجات 18 به محل حادثه در خیابان برزیل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد در قسمت آشپزخانه یک مجموعه اقامتی، یک خانم حدوداً 45 ساله با استفاده از بالابر مشغول جابه‌جایی مواد غذایی بوده که ناگهان سر وی بین دیوار و نرده‌های بالابر گیر کرده و بالابر متوقف شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل جریان برق بالابر را قطع کردند و پس از فیکس کردن بالابر، با به‌کارگیری تجهیزات کار امدادرسانی به بانوی میانسال را آغاز کردند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بانوی میانسال را از بین دیوار و بالابر خارج کرده و وی را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

اما پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد، بانوی میانسال بر اثر شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان باخته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه جزیره آشوراده حادثه تلخ زن میانسال مذاکرات وین اوکراین حمله نظامی روسیه به اوکراین زهره فکور صبور مناجات شعبانیه جزیره آشوراده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر