Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری شامگاه گذشته در بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: عملیات احداث بازار آهن فروشان اردبیل، در سال آتی آغاز می‌شود و برنامه‌ریزی برای انتقال میدان تره‌بار و هم‌چنین ترمینال اردبیل به مکانی مناسب جزو برنامه‌های شهرداری اردبیل در سال آتی است.

وی افزود: اعتبارات حوزه ورزشی شهرداری اردبیل در بودجه سال ۱۴۰۱ از رشد ۴۰۰ درصدی برخوردار بوده و در کنار آن صفر شدن استقراض شهرداری در سال آینده از جمله نکات مثبت بودجه سال آتی شهرداری اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اردبیل تصریح کرد: برای اولین بار در سطح کشور و به پیشنهاد شهرداری اردبیل مشکلات ساخت و ساز در زمین‌های قولنامه در وزارت کشور در حال بررسی و رفع است.

صفری با اشاره به اینکه مصوبه پیشنهادی شهرداری اردبیل برای اولین بار در کشور به کمیته ساخت و ساز ارجاع داده شده، گفت: امیداوریم با تصویب این طرح در یک ماه آینده شاهد حل مشکلات زمین‌های قولنامه‌ای خواهیم بود.

کارخانه پازل شهرداری اردبیل راه‌اندازی می‌شود

صفری از راه‌اندازی کارخانه پازل شهرداری اردبیل خبر داد و بیان کرد: احداث این کارخانه در کاهش هزینه‌های مربوط به خرید پازل مورد استفاده شهرداری در کوچه‌ها و معابر نقش موثری خواهد داشت.

شهردار اردبیل ادامه داد: برای اولین بار ۴۷ میلیارد تومان به برای مدیریت پسماند شهری اردبیل در سال آینده اختصاص داده شده است و در این حوزه نیز شاهد تحولات مهمی خواهیم بود.

وی گفت: در حال حاضر اردبیل تنها استانی است که کنترل ترافیک هوشمند ندارد و از این رو هوشمندسازی و طراحی اتاق مانیتورینگ و کنترل ترافیک در سال آینده در اردبیل یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها است که باید به مرحله اجرایی برسد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری اردبیل محمود صفری بودجه شهرداری اردبیل شهرداری اردبیل سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط یک هزار تن زباله در شیفت‌های مختلف از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که این امر با همراهی و مشارکت شهروندان انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به سرانه ۶۳۰ کیلوگرمی تولید زباله در تبریز افزود: در طرح جدید سازمان مدیریت پسماند، به صورت پایلوت در دو منطقه زعفرانیه و رشدیه، پسماند خانگی شبانه و از ساعت ۲۱ جمع‌آوری شده و در ادامه به سایر مناطق شهر تسری می‌یابد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری تبریز با اشاره به خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست در سال گذشته خاطرنشان کرد: پس از خلع ید پیمانکار کارخانه تولید کمپوست، تفکیک پسماند و تولیدات این کارخانه افزایش یافته است.

هراتی با اشاره به فعالیت دو خط ۲۵۰ تنی تولید کمپوست در این کارخانه، عنوان کرد: خط سوم تولید کمپوست با ظرفیت ۳۰۰ تن در روز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود که در مجموع ظرفیت تولید کمپوست در سازمان مدیریت پسماند به ۸۰۰ تن در روز می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه این سازمان در تولید RDF در سال جاری گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سازمان در سال جاری تولید ۴۰۰ تن RDF یا همان سوخت حاصل از زباله است که می‌توان به جای مازوت و گاز در صنایعی مانند سیمان صوفیان استفاده شود.

کد خبر 749382

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • سعدمحمدی: خریداری ۱۵ دستگاه تراک یکصد تنی برای معدن جانجا
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟