Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دعوت خبرگزاری برنا بهادری جهرمی سخنگو دولت از این خبرگزاری بازدید کرد و به گفت و گو نشست.

خبرگزاری برنا ، جهرمی محبوبه رستمی بهادری جهرمی سخنگو دولت لینک کوتاه : کپی شد با دوستان خود به اشتراک بگذارید: پربازدیدها محمد انصاری از فوتبال خداحافظی می‌کند؟! ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ۱۲:۰۸ سیاوش یزدانی: یقه ی سازمان نظام وظیفه روباید بگیرم! ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ ۱۶:۳۰ تیزر قسمت اول برنامه ۱۸ ویژه فوتبال بانوان ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ ۱۱:۱۶ سقوط در سکوت رسانه‌ها ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ ۱۲:۳۶ برافراشته شدن پرچم روسیه و جمهوری چچن بر روی یکی از تاسیسات نظامی اوکراین ۱۴۰۰/۱۲/۰۹ ۱۱:۳۵ تیزر گفت و گو محمد انصاری بازیکن اسبق تیم پرسپولیس ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۱۰:۰۰ تصاویر تخریب ویلای لوکس در چالوس ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۱۷:۰۵ تصاویر هوایی از ویرانی‌ شهر نزدیک به کی‌یف در اثر بمباران هوایی روسیه ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۱۰:۳۴ تنها چند ساعت مانده تا فرو ریختن ابر کاخ جاده چالوس به دستور رییس دستگاه قضا! ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ ۱۱:۲۸ ویدیویی از ساختمان دانشکده جامعه شناسی دانشگاه ملی خارکیف اوکراین ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ ۱۳:۴۱ اخبار مرتبط مراسم ترحیم فرزند سخنگوی دولت ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ نگاه راهبردی دولت نه در گرو میز مذاکرات بلکه در سایه تلاش جوان ایرانی است ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ استمرار سیاست ارز ترجیحی یعنی استمرار تورم سرسام آور، رانت و هدر رفت منابع ارزی کشور ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ بهادری جهرمی: دستور قاطع رییس‌جمهور از عوامل اصلی موفقیت نهضت آزادسازی سواحل بود ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ سرویس ها ورزشی  اقتصادی  سیاسی جوان و جامعه فرهنگ و هنر فیلم عکس  استان ها  تماس با ما  درباره ما ارتباط با ما

88492747

88830950

info@bornanews.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir

تهران - خیابان شهید مطهری - خیابان فجر - خیابان نظری - انتهای خیابان دلفان - نبش اتوبان مدرس - پلاک 50

ارتباط با مسولان خبرگزاری نام: Email: نظر: ارسال نظر

تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا جهرمی بهادری جهرمی سخنگو دولت بهادری جهرمی ۱۴۰۰ ۱۲ ۱۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند

به گزارش جماران؛ محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهرها فراهم می آورد و حتی در برهه ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده تر بر اینترنت در روزهای برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است .

کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی ها را ارج خواهند نهاد.

دیگر خبرها

  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید