Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفترحمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای اعلام کرد که همه شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای به سامانه ایران من متصل شده و اطلاعات همه مسافران قبل از تهیه بلیت در این سامانه چک می‌شود و هر کدام که مورد تایید باشند، می‌توانند سفر نوروزی خود را انجام دهند.

داریوش باقر جوان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، همه شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای از حدود یک هفته گذشته به سامانه ایران من متصل شده‌اند و در این سامانه اطلاعات همه کسانی که می‌خواهند با وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و سواری‌های کرایه سفر نوروزی خود را انجام دهند، چک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کد ملی همه مسافران قبل از ارائه بلیت در سامانه ایران من بررسی خواهد شد، افزود: بر این اساس هر مسافری از طریق سامانه ایران من تایید شود و شرایط ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را داشته باشد، می‌تواند بلیت تهیه کند و سفر نوروزی خود را با وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند اتوبوس انجام دهد.

مدیرکل دفترحمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای ادامه داد: در ضمن علائم ظاهری همه مسافران نیز در پایانه‌های مسافری و قبل از سوار شدن مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر مسافری مشکوک باشد نیز از سوار شدن آن حتی در صورت داشتن بلیت خودداری می‌شود.

باقرجوان همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا قیمت بلیت ناوگان حمل و نقل و نقل عمومی جاده‌ای افزایش خواهد یافت یا خیر؟ گفت: در پی دستور وزیر راه و شهرسازی، در روزهای پیش‌رو و ایام نوروز هیچ افزایشی در نرخ بلیت سفر در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای نخواهیم داشت و بعد از آن و در سال آینده اگر درخواستی وجود داشته باشد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: اگر در این ایام تخلفی از سوی شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای در حوزه پروتکل‌های بهداشتی و قیمت بلیت صورت گیرد به صورت جدی با آن برخورد خواهیم کرد و در این زمینه مسافران می‌توانند از طریق تلفن گویا، سامانه پیامکی و سایت ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور شکایات خود در این زمینه را ثبت کنند و پس از ثبت شکایت به مسافران کد رهگیری داده خواهد شد تا بتوانند آن را تا حصول نتیجه پیگیری کنند. البته در این میان و با توجه به در پیش داشتن ایام نوروز و پیک سفرها، ناظران تعزیرات و سازمان راهداری در همه پایانه‌های مسافری حضور داشته و آماده باش کامل هستند و بر این فرآیندها و اجرای قانون نظارت کامل خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفرهای نوروزی کرونای ا میکرون قیمت بلیت اتوبوس پروتکل های بهداشتی حمل و نقل جاده ای سامانه ایران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۲۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است.

دلداده افزود: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل می‌کند و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

سال زراعی جاری، ۳۸۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی در استان گلستان زیر کشت گندم رفته است.
گلستان از نظر میزان تولید گندم، رتبه دوم کشور را دارد و به باور کارشناسان؛ به سبب وجود گلوتن، گندم‌های این استان با کیفیت‌ترین در ایران است.

دیگر خبرها

  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • سرعت بازرگانی در راه آهن شمال غرب افزایش یافته است
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir