Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به اینکه ائتلاف متجاوز سعودی وضعیت خوبی ندارد، گفت که عملیات‌های آتی علیه این ائتلاف ویرانگر خواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های یمنی، «عبدالعزیز بن حبتور» نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن روز یکشنبه گفت که کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی در آستانه فرارسیدن هشتمین سال آغاز جنگ علیه یمن در وضعیت خوبی قرار ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طوفان آتی یمن در سال هشتم جنگ، علیه کشورهایی که به ما حمله کرده‌اند، علیه ما توطئه کردند و ملت ما را کشته‌اند و به شهروندان ما رحم نکرده‌اند، ویرانگر خواهد بود.

بن حبتور گفت که ائتلاف متجاوز سعودی، یمن را در یک فاجعه انسانی پیچیده بی‌نظیر غرق کرده است، ولی ما باید به سمت آینده حرکت کنیم تا این گره‌ها باز شود.

وی افزود: «طوفان یمن، پیامی به طرف‌های خارجی است که علیه ما توطئه می‌کنند و تلاش می‌کنند تا از طریق رژیم‌های اماراتی و سعودی، کشورمان را تحت محاصره نگه دارند.

نخست‌وزیر دولت نجات ملی با تاکید بر ضرورت حفظ انسجام جبهه داخلی، از یمنی‌ها خواست که برای حفظ امنیت داخلی و مقابله با توطئه‌های بزرگی که علیه کشورشان طراحی شده است، به جبهه‌های نبرد علیه دشمنان بروند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت مشرق صنعا دولت نجات ملی یمن ائتلاف متجاوز سعودی ائتلاف سعودی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشریه واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام ارشد دولت ترکیه اعلام کرد که ترکیه به متحدان خود در ناتو گفته است که آنکارا از نامزدی «مارک روته» نخست وزیر هلند برای تصدی دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند.

این مقام ارشد دولت ترکیه که نخواست نامش فاش شود دراین‌باره افزود که آنکارا امروز دوشنبه این موضوع را به اطلاع دیپلمات های متحدان خود در ناتو رسانده است.

این تصمیم دولت ترکیه سه روز پس از سفر روته به ترکیه اتخاذ شد که هدف از سفرش جلب حمایت رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه بود.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل کنونی ناتو و نخست وزیر سابق نروژ که از سال ۲۰۱۴ بالاترین مقام غیرنظامی ناتو را بر عهده داشت، به پایان دوره خود نزدیک می شود. پس از عملیات نظامی روسیه در اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، مأموریت او چندین بار تمدید شده است، زیرا ناتو به دنبال حفظ یک دست ثابت در راس آن بود.

کد خبر 6092320

دیگر خبرها

  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین