Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالدین الیاسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص عملکرد سیاست های فعال بازار کار سال ۱۴۰۰ در استان اظهار داشت: دغدغه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، اصلی‌ترین مطالبه مردم از دولت‌ مردان است و بار اصلی این مساله نیز در استان‌ها بر دوش ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی با اشاره به طرح کارورزی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تاکید کرد: استان ایلام موفق به جذب ۳۰۳ کارورز شده است و کارفرمایانی که فارغ التحصیلان دانشگاهی را جذب کنند، ۲ سال از حق بیمه سهم خود برای بکارگیری هر تعداد نیروی جدید دانش آموخته دانشگاهی معاف می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام به پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی نیز اشاره کرد و یادآور شد: چهار هزار و ۸۶ طرح به مبلغ ۳۵۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در استان ایلام پرداخت شده است.

الیاسی اضافه کرد: این طرح ها، برای هفت هزار و ۵۷۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی افزود: تکنون نظارت بر ۲ هزار و ۲۳۶ طرح از تعداد طرح های تسهیلات روستایی انجام شده است.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار داشت: عملکرد دفاتر کاریابی ایلام نیز در بکارگیری نیروی کار از ابتدای سال تاکنون ۳۰۳ مورد بوده است.

برچسب‌ها ایلام اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ایلام اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • دستمزدم برای فسیل کم بود
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند