Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از صدور حکم 4 میلیاردی و الزام کالا به عرضه در شبکه، برای مدیرعامل شرکت متخلف دراستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد: براتعلی صالحی گفت: بر اساس گزاش بازرسین سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت دایر بر عرضه خارج از شبکه تعداد 10000 هزار کیلو گرم مرغ منجمد دولتی برای مصرف خانوار که به صورت غیر قانونی به یک شرکت صورت گرفته بود د پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی  موضوع با قید فوریت مورد رسیدگی و صدور حکم واقع شد.

صالحی اظهار داشت: با توجه به محتویات و مستندات موجود در پرونده و اظهارات ضد و نقیض متخلف، شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات اقتصادی تعزیرات اتهام را محرز و مدیرعامل شرکت را علاوه بر الزام کالا در شبکه رسمی به پرداخت 4 میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جهاد کشاورزی تعزیرات دولت تعزیرات حکومتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • فینال جام حذفی در یک صورت خارج از کرمان برگزار می شود
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود