Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد. سود سهام عدالت سال آینده چقدر می شود. افزایش سود سهام عدالت در سال آینده. آیا در تاریخ تعیین شده سود سهام عدالت واریز خواهد شد؟ مشمولان سود سهام عدالت چه کسانی هستند؟

محسن خدابخشی شنبه شب در گفت‌وگویی افزود: از هفت شرکت، یک شرکت سود سهام عدالت را پرداخت کرده و سه شرکت بیش از نیمی از سود سهام را پرداخت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه شرکت مخابرات، شرکت گروه مپنا و گروه سیمان دشتستان نیز سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند که مورد قبول نیست و با آنها برخورد می‌شود. 

وی افزود: با توجه به پیگیری انجام شده در این هفته سه شرکت که بخشی از سود را پرداخت نکرده‌اند، بقیه سود را پرداخت می‌کنند و تا اواخر این هفته سود سهامداران عدالت واریز می‌شود.

خدابخشی تاکید کرد: افراد برای دریافت سود لازم نیست هیچ اقدامی انجام دهند و سودها به حساب آنها واریز می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد پیشتر از پرداخت سود دارندگان سهان عدالت به روش مستقیم و غیرمستقیم خبر داده و گفته بود: سود سهام عدالت برای سهامدارانی که دارای سهام یک میلیونی هستند، نزدیک به یک میلیون تومان است، اما برای مشمولان دارای سهام ۵٣٠هزار تومان حدود ۵۵٠ هزار تومان سود پرداخت می‌شود.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به واردات کالاهای اساسی به استان گلستان، یادآور شد: طبق هماهنگی های انجام شده واردات کالاهای اساسی از فروردین‌ماه واردات کالاهای اساسی به سه استان شمالی از مسیر کشورهای سی.آی.اس تامین می شود و افزایش ظرفیت گمرکی و ترانزیتی در این منطقه انجام خواهد شد.

خاندوزی با بیان اینکه شاخص وصل مالیاتی در استان گلستان مطلوب است، بیان کرد: گلستان استانی بر پایه کشاورزی است و خوشبختانه فرار مالیاتی در این استان بسیار پایین است.

وی به وضعیت  کارکنان موسسه مالی اعتباری کاسپین اشاره کرد و گفت: اولویت جذب کارکنان بانک‌ هایی که متقاضی استخدام نیرو هستند به کارگیری کارکنان موسسه کاسپین خواهد بود و این تغییر در ماه‌های آینده در شبکه بانکی انجام می شود.

احتمال پرداخت سود سهام عدالت در چند مرحله وجود دارد

وزیر امور اقتصادی و دارایی از پرداخت سود سهام عدالت از ٢١ اسفند ماه خبر داده است، اما با توجه به عدم واریز سود از سوی هفت شرکت، احتمال پرداخت این سود در چند مرحله قوت گرفت.

به گزارش شفقنا از ایرنا، با توجه به اعلام قبلی در زمینه واریز سود سهام عدالت از هفته سوم اسفند ماه، از امروز سهامداران در انتظار واریزی های سود سهام به حساب خود هستند.

با ورود به هفته سوم اسفند ماه، «احسان خاندوزی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز سود سهام عدالت از ۲۱ اسفند ماه خبر داده است؛ این در حالی است که تاکنون هفت شرکت سود خود را به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز نکرده اند.

پیگیری ها نشان می‌دهد از ۲۱ اسفند ماه به بعد به هر میزان که سود به حساب شرکت سپرده گذاری پرداخت شده باشند به حساب سهامداران پرداخت می شود و شرکت سپرده گذاری موظف به انجام این پرداختی ها در تاریخ اعلام شده از سوی وزیر اقتصاد است.

همچنین این احتمال وجود دارد که در صورت تداوم بدقولی هفت شرکت در خصوص واریز سود به حساب شرکت سپرده گذاری، سودهای پرداختی همچون سال گذشته در چند مرحله به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: اقتصاد امور اقتصادی و دارایی سود سهام سیمان واردات واریز سود سهام عدالت شرکت سپرده گذاری اسفند ماه هفت شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها

خریداران بلوک ۸۵درصدی سرخابی‌ها در صورت انجام تعهدات خود از تخفیف ۱۰ درصدی مبلغ کل قرارداد واگذاری برخوردار خواهند بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها روز دوشنبه هفته گذشته(سوم اردیبهشت) به‌قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس 3 هزار و 580 ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس، 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

این گزارش می‌افزاید: خریداران سهام این دو باشگاه در صورت انجام اقدامات زیر از تخفیفات مقرر برخوردار خواهند بود و سقف برخورداری خریدار از مبالغ تخفیفات به گونه‌ای است که مجموع آنها در هر صورت از 10 درصد مبلغ کل قرارداد واگذاری بیشتر نباشد:

الف) در صورتی که خریدار بتواند نسبت سود ناخالص به درآمد عملیاتی را از سال دوم واگذاری به بعد حداقل در سطح 25 درصد حفظ نماید به ازای هر سال تحقق این نسبت معادل 30 درصد تخفیف در مبلغ یک قسط برخوردار خواهد بود. در صورت افزایش این نسبت به 30 درصد، تخفیف قابل اعمال معادل 40 درصد خواهد بود.

ب) در صورتی که درآمد حاصل از برند، علائم تجاری و تبلیغات محیطی طی 3 سال متوالی در طول قرارداد نسبت به سال قبل از آن حداقل 50 درصد افزایش یابد خریدار به ازای هر سال تحقق این نسبت معادل 30 درصد از مبلغ یک قسط مشمول تخفیف خواهد بود.

ج) در صورتی که میانگین نسبت درآمد حاصل از فروش بازیکن شامل نقل و انتقال و یا حق رشد به کل درآمدهای عملیاتی شرکت طی 5 سال پس از واگذاری 30 درصد باشد، معادل 20 درصد از مبلغ یک قسط مشمول تخفیف خواهد بود.

د) در صورت کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا معادل 50 درصد و یا کسب قهرمانی در لیگ برتر معادل 20 درصد تخفیف از مبلغ یک قسط بهره‌مند خواهد شد.

همچنین خریداران بلوک‌های 85 درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صورت احراز شرایط مقرر در شیوه‌نامه تشویق بخش خصوصی و تعاونی از مزایای این شیوه نامه به شرح زیر برخوردار خواهند بود:

الف) افزایش سقف کل زمانی و مجموع تعداد اقساط برای خریداران بخش خصوصی تا میزان یک سوم و برای خریداران بخش تعاونی تا میزان دو پنجم جمع مدت و تعداد اقساط مصوب.

ب) بازپرداخت پلکانی اقساط با شیب 10 رشد سالانه برای خریداران بخشهای خصوصی و تعاونی، به ماخذ 100 درصد برای رقم میانه دوره اقساط.

ج) نرخ سود فروش اقساطی برای خریداران بخش‌های تعاونی و خصوصی واقعی به ترتیب معادل 20 و 21 درصد و سایر خریداران معادل 23 درصد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • زمان حراج جدید شمش طلا اعلام شد
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • مبلغ دقیق مرحله سوم سود سهام عدالت / مرحله سوم سود سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند