Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی در شبانه روز گذشته بیش از یک میلیون و ۱۵۸ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴ هزار و ۱۲۵ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش قدس آنلاین؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۴۴۶ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۷۲۸ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶ میلیون و ۲۰ هزار و ۵۸۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۷۹ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۸۷۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۶ هزار و ۲۱۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۰ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۵۲۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۹۸۴ هزار و ۲۰ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴ هزار و ۳۶۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۲ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۳۱۵ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۵۱۵ هزار و ۱۳۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۵ هزار و ۹۶۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۹ میلیون و ۴۹ هزار و ۱۳ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۵۲ هزار و ۲۰۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، انگلیس، روسیه، آلمان و ترکیه نیز به‌ترتیب با ۲۳ میلیون و ۵۷ هزار و ۳۲۶, ۱۹ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۸۱, ۱۶ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۶۵۶, ۱۵ میلیون و ۸۲۸ هزار و ۴۵۵ و ۱۴ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۸۸۸ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ایتالیا با ۱۳ میلیون و ۲۶ هزار و ۱۱۲ مبتلا و اسپانیا نیز با ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۴۲۸ هزار نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۵۴ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۱۶۱, ۴۲ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۹۵ و ۲۷ میلیون و ۵۸ هزار و ۳۷۱ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ۲۴ ساعت گذشته دست داده اند نفر جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت

 کیت وینسلت، بازیگر مشهور سینمای جهان مدتهاست که سفیر تبلیغاتی ساعت لونژین شده است. او اخیرا تبلیغ ساعت دو بنده‌ی جدید از این برند را انجام داده است.

چندی پیش از کیت وینسلت سریال کوتاه «رژیم» با بازیگری او از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد.

این تصاویر از تبلیغات اخیر کیت وینسلت است.

منبع: دنیای تصویرآنلاین

tags # هالیوود سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند