Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنابستانی گفت : پروژه ریل‌گذاری در خط اهن سبزوار نیاز به تامین تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به اینکه سال ۸۷ کلنگ احداث راه آهن سبزوار زده شده اما متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار، هنوز به مرحله احداث نرسیده است اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که با همکاری وزارت راه و شهرسازی، بتوانیم تا یک سال آینده این طرح ۴۸ کیلومتری را کامل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زیرسازی این طرح، ۸۵ درصد انجام شده اما هنوز نیاز به پیشرفت فیزیکی داردادامه داد استفاده از ظرفیت درآمد های اصل ۵۶ بانکها، می‌تواند ما را در پیشبرد تکمیل راه آهن سبزوار، یاری کند و در حال حاضر به دنبال رایزنی برای مساعدت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات، از این اصل هستیم.

 نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای ادامه این پروژه  تا تکمیل طرح، باید حدود ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص یابد که این مبلغ در زمان تخصیص مبلغ بودجه در زمان آغاز بکار پروژه یعنی ۱۱ سال پیش، ۴۴۵ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون مشغول رایزنی بر ای جذب تسهیلات هستیم ادامه داد:در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی و وصول ۳۰۰ میلیارد تومان، از راه استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ قانون بخشی از درآمد های مالیاتی دولت هستیم. پیش بینی می کنیم با تخصیص این مبلغ، ظرف ۱/۵ سال آینده، ۴۸ کیلومتر اولیه‌ی راه آهن غرب خراسان، احداث شود.

عناستانی تاکید کرد: ادامه این پروژه نیز، به شهرستانهای ششتمد، بردسکن، خلیل آباد، کاشمر در غرب خراسان، مه ولات در جنوب استان و همچنین خط آهن مشهد - جنوب متصل خواهد شد و در انتها نیز، مسیر ریلی خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی به تهران را، بسیار نزدیک تر خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ۳۰۰ میلیارد تومان راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا