Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@00:21:34 GMT

موضوع برکناری شهردار شهرکرد به کجا رسید؟

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۴۰۷۸

موضوع برکناری شهردار شهرکرد به کجا رسید؟

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: باتوجه به تصمیم‌گیری اعضای شورا در خصوص برکناری شهردار شهرکرد، باید مراحل قانونی برای تصمیم نهایی انجام شود.

عبدالعلی ارژنگ در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برکناری شهردار شهرکرد، اظهار کرد: در حال حاضر این تصمیم از سوی اعضای شورای شهر شهرکرد گرفته شده ولی صورت جلسه‌ای به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید فرایند قانونی مبنی بر بارگذاری صورت جلسه در سیستم انجام شود تا این بحث در جلسه هیات تصویب توسط کارشناسان و اعضای اصلی بررسی و اعلام نظر صورت گیرد، بنابراین تا زمانی‌که این فرایند طی نشود، هیچ‌گونه اظهار نظری نمی‌توان کرد.

به گزارش ایسنا، ۱۳ شهریورماه امسال محمدتقی جاپلقی با هفت رای به عنوان شهردار شهرکرد معرفی شد که بعد از گذشت چند ماه به دلایلی همچون سکونت نداشتن خانواده او در شهرکرد اعضای شورا تصمیم به برکناری وی کردند.

لازم به ذکر است تلاش خبرنگاران ایسنا برای مصاحبه با اعضای شورای شهر بی نتیجه ماند و این اعضا حاضر به مصاحبه نبودند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری برکناری شهردار شهرکرد شهردار شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد

علی خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دقایقی بعد از توقف استقلال در تبریز مقابل تراکتور، هیات مدیره این باشگاه بدون توجه به نتیجه بازی پرسپولیس، علی خطیر را از مدیرعاملی برکنار کرد.

رئیس هیئت مدیره استقلال خبر برکناری خطیر را تایید کرده است. مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفته است: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست موقت باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

وزارت ورزش و جوانان نیز ماه‌ها تصمیم به انجام این کار داشت اما به دلیل صدرنشینی استقلال و نگرانی بابت تاثیر این اقدام در نتیجه پایان فصل، از اعلام برکناری این مدیر پرحاشیه ، خودداری کرده بود.

طی چند روز گذشته، احمد شهریاری مرد همه کاره باشگاه استقلال از سوی پتروشیمی خلیج فارس، امور باشگاه را به دست گرفته است.

دیگر خبرها

  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • صورت جلسه برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال + عکس
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • شما نظر بدهید/ برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال، تصمیم مثبتی است یا خیر؟ چرا؟
  • برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟