Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبلمان اداری جزء لاینفک محیط کار است و می‌توان گفت مهم‌ترین جزء یک دفتر کار است. به خاطر داشته باشید که انتخاب صحیح مبلمان اداری هم بر کارمندان و هم بر مشتری تأثیر مستقیم دارد. از طرفی دیگر مکان و نوع دفتر و همچنین فعالیت شما باعث می‌شود از انواع مختلف مبلمان استفاده کنید.

 انتخاب مبلمان اداری ممکن است کار ساده‌ای به نظر برسد، اما دیدن مدل‌های متنوع و جدید کار را برای شما دشوار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای انتخاب درست باید نکاتی را رعایت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

طراحی مبلمان اداری

از ویژگی‌های مبلمان اداری خوب طراحی زیبا است. مبلمان اداری نقش اصلی را در طراحی دفتر شما ایفا می‌کند. خرید مبلمان اداری شیک می‌تواند به مشتری به‌ محض ورود به دفتر شما احساس راحتی القا کند. استفاده از مبلمان اداری شیک محیط اداری شما را پویا می‌کند و مشتریان دفتر شما را همیشه به یاد خواهند آورد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم طراحی مبلمان اداری خوب توجه به رنگ مبلمان در هنگام خرید است. مبلمان اداری خوب باید با سایر اجزای اداره تطبیق‌پذیری مناسب را داشته باشد. قبل از تهیه مبلمان شما باید رنگ دیوارها و لوازم اداری را در نظر بگیرید. پس از خرید مبلمان باید در چیدمان آن بسیار دقت کرده و اثاثیه را نباید به‌گونه‌ای قرار دهید که مانع رفت‌وآمد شود.
میز مدیریت لوکس

اولین عاملی که در انتخاب میز مدیریت باید در نظر گرفت اندازه آن است. میز مدیریت باید با توجه به ابعاد اتاق شما انتخاب شود و خیلی بزرگ یا کوچک نباشد. این میز باید بزرگ‌تر از میزهای کارشناسان و کارمندان باشد. میز مدیریت باید دارای فضای مناسب برای قرارگیری لوگوی شرکت، کامپیوتر، پرچم، کاتالوگ، تقویم و غیره باشد و باوجود قرارگیری آن‌ها، فضای کافی روی میز موجود باشد. با توجه به‌اندازه میز، نه‌تنها دفتر خود را تزئین می‌کنید، بلکه کلیه کارهای اداری را نیز تسهیل می‌بخشید.

برای خرید و داشتن یک میز مدیریت لوکس شما باید به چند نکته توجه داشته باشید:

    رنگ میز مدیریت
    ابعاد میز مدیریت
    ارتفاع میز مدیریت
    سبک میز مدیریت
    متریال‌های میز مدیریت

ویژگی‌های صندلی مدیریتی

در خصوص ویژگی‌های مبلمان اداری خوب باید گفت که خرید یک صندلی مدیریتی باکیفیت بسیار حائز اهمیت است. مبلمان اداری خوب باید دارای بهترین ویژگی‌ها باشد. صندلی‌های مدیریتی باید از بهترین متریال و مواد اولیه تولید شوند، زیرا توسط مدیران مورد استفاده قرار می‌گیرند. تمام قسمت‌های یک صندلی مدیریت باید قابل تنظیم باشند؛ چون مدیران اغلب ساعات زیادی را روی صندلی‌های خود می‌گذرانند و همین امر باعث شده طراحی صندلی مدیریتی دارای بیشترین استانداردها باشد تا فشار روی کمر و پشت را کاهش دهد.

طراحی پارتیشن اداری

پارتیشن در لغت به معنای تقسیم و جداسازی است. تقسیم‌کننده‌ها یا پارتیشن‌های کاذب نوعی تجهیزات برای جداسازی فضاهای داخلی هستند که برای تنظیم محیط و پیش‌بینی تحرک طراحی و ساخته می‌شوند. پارتیشن‌های اداری هرروز با مدل‌های متنوع به بازار عرضه می‌گردند که در شکل و مدل‌های مختلفی هستند. پارتیشن‌ها با ساختارها و اشکال جدیدتر محبوبیت بیشتری دارند. اصول کلی که باید برای انجام تکنیک‌های پارتیشن اداری مدرن در نظر داشت به شرح زیر هستند.---

توجه به فضا

قبل از برنامه‌ریزی پارتیشن اداری به نحوه چیدمان و فضای موجود توجه کنید. پارتیشن‌های سه‌بعدی نباید برای محیط‌های کوچک استفاده شوند؛ زیرا فقط جنبه تزئیناتی دارند و جاگیر هستند.

ساختار

استفاده از پارتیشن‌ها باید به‌گونه‌ای باشد که بیشترین کاربرد از فضای موجود را داشته باشد.

به طراحی محیط توجه کنید

طراحی پارتیشن باید متناسب یا دکوراسیون محیط کار بوده و فضای دل‌نشین و مناسبی را برای کارمندان به ارمغان بیاورد.

نورپردازی محیطی و طراحی اسپلیت

قبل از جاگذاری پارتیشن باید طراحی را به‌گونه‌ای انجام داد که مانع تابش نور طبیعی به سایر قسمت‌های دفتر نگردد.

جنس و متر یال پارتیشن اداری

به دلیل رفت‌وآمد زیاد در شرکت‌ها، باید به مرغوب بودن جنس پارتیشن‌ها توجه ویژه‌ای کرد تا دارای استحکام خوبی باشند.

میز کارمندی مدرن

یکی از پرطرفدارترین انواع میز کارمندی، میز کارمندی مدرن است. ویژگی خوب میز مدرن باعث شده در بسیاری از ادارات و شرکت‌ها محبوبیت زیادی داشته باشد. به‌طوری‌که در سال‌های اخیر این میز پرطرفدارترین انتخاب بوده است. این نوع میزهای کارمندی زیبایی و ظاهر خاصی دارند و از رنگ‌ها و طرح‌های بدیع و غیر کلاسیک استفاده می‌کنند که در بسیاری از این میزها خلاقیت در طراحی به چشم می‌خورد. میزهای اداری مدرن معمولاً سفارشی و مخصوص شرکت و فضای اداری طراحی می‌شوند.

طراحی محیط اداری

طراحی فضای اداری معقول به مشتریان اجازه می‌دهد تا در همان اول به شرکت اعتماد کنند. معمولاً هنگام طراحی دکوراسیون داخلی محیط اداری، ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی مشتریان شرکت در نظر گرفته می‌شود و خدمات شرکت بر پایه این اصل در اختیار مراجعین قرار می‌گیرد. طراحی منطقی فضای اداری بسیار مهم است. طراحی فضای داخلی دارای اصولی است که شامل این موارد می‌شود:

    فضای گرم پذیرش اداره
    استفاده از رنگ‌های مناسب در دکوراسیون
    ایجاد فضای آرام
    دارا بودن فضای خصوصی برای کارکنان

اصول ارگونومیک در طراحی میز مدیریت

مطالعات نشان داده که رعایت اصول ارگونومیک در محل کار به میزان قابل‌توجهی کارایی و بهره‌وری کارمندان و سیستم را افزایش می‌دهد. مدیران و محیط‌های کاری آن‌ها نیز از این قاعده جدا نیستند و توجه به خصوصیات ارگونومیک مواردی مانند میز و صندلی مدیران باعث افزایش کارایی آن‌ها می‌شود.

در رابطه با اصول ارگونومیک میزها ارتفاع میز از اهمیت بالایی برخوردار‌ است. اگرچه ارتفاع صندلی تا حدودی با ارتفاع میز قابل تنظیم است، اما پایین یا بالا بودن بیش‌ازحد صندلی نیز برای بدن ضرر دارد و لازم است ارتفاع میز متناسب با کاربر طراحی شود. علاوه بر ارتفاع، کاربر باید بتواند به‌راحتی و بدون نیاز به خم شدن زیاد و بلند شدن از جایی به‌ جای دیگر، به قسمت‌های مختلف میز خود دسترسی داشته باشد.---

برای راهنمایی بیشتر و استفاده از مشاوره رایگان ما در مبلمان اداری ژاویز با شماره 02144955754 تماس بگیرید. شرکت ژاویز این امکان را فراهم نموده تا محصولات تولیدی را متناسب با سلیقه مشتریان خود به صورت اختصاصی طراحی و تولید نماید.

منبع: مبلمان اداری ژاویز

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پارتیشن اداری صندلی مدیریت ارتفاع میز پارتیشن ها میز مدیریت ویژگی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)

دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا بامداد سه شنبه ساختمان "همیلتون هال" این دانشگاه را تسخیر کرده و همزمان هشدار دادند تا زمانی که مطالبات آنها پاسخ داده نشود، این مکان را ترک نخواهند کرد.

به گزارش عصرایران به نقل از "پولیتیکو"، دهها دانشجوی معترض طرفدار فلسطین در دانشگاه کلمبیا بامداد روز سه شنبه وارد همان ساختمان پردیسی شدند (همیلتون هال) که دانشجویان طرفدار عدالت نژادی در دهه 1960 آن را اشغال کرده بودند.

یکی از دانشجویان معترض از پنجره بالکن فریاد زد: " تا کلمبیا به همه خواسته‌های ما نرسد، اینجا را ترک نخواهیم کرد."

 این خواسته ها شامل عدم سرمایه گذاری و تامین مالی از سوی شرکت های حامی یا شریک اسرائیل، افشای سرمایه گذاری های کلمبیا و حمایت از دانشجویان معترض و بازگرداندن دانشجویان تعلیقی و اخراجی است.

به گفته یکی از دانشجویان داخل ساختمان که نخواسته نامش فاش شود، دهها دانشجو و دو سرایدار هنگام تسخیر ساختمان در ساختمان بودند و سرایداران اندکی پس از ورود دانشجویان معترض، ساختمان را ترک کردند.

این اقدام بامداد امروز ( سه شنبه) یک روز پس از آن که دانشگاه کلمبیا دانشجویانی را که حاضر به ترک اردوگاه موسوم به همبستگی با غزه نبودند را به مدت دو هفته تعلیق کرد، آغاز شد. 

همزمان صدها دانشجو در مقابل ساختمان همیلتون، جایی که معترضان حقوق مدنی و ضد جنگ در سال 1968 تظاهرات کردند، زنجیره انسانی تشکیل دادند.

این دانشجویان شعار "ببندش، تعطیلش کن!" را سردادند. 

معترضان بنری را از پنجره بالکن ساختمان همیلتون دانشگاه باز کردند که روی آن نوشته شده بود "ساختمان هند"، به افتخار "هند رجب" کودک 6 ساله ای که در شهر غزه و در پی بمباران اسرائیل کشته شد. این کودک یکی از 15 هزار کودکی است که از زمان آغاز تجاوز نظامی اسرائیل علیه غزه، در اثر حملات اسرائیل کشته شده اند.

یکی از دانشجویان از بالکن فریاد زد: "امروز ما این ساختمان را به احترام هند و هر شهید فلسطینی می‌گیریم." 

دانشجویان معترض همچنین تابلویی با کلمه "انتفاضه" که در زبان عربی به معنای قیام است، از قسمت بالاتری از نمای ساختمان آویزان کردند.


سخنگوی پلیس نیویورک گفت که نیروهای پلیس خارج از محوطه دانشگاه هستند، اما از اظهار نظر در مورد تعداد آنها و اینکه آیا آنها توسط دانشگاه مجوز ورود به محوطه را داشته اند یا خیر، خودداری کردند.

گروه "آپارتاید دایوست" دانشگاه کلمبیا ( گروهی که اعتراضات این دانشگاه را رهبری می کند) در پستی اینستاگرامی نوشت: " این اقدام در راستای جنبش‌های دانشجویی تاریخی 1968، 1985 و 1996 است که کلمبیا در آن زمان سرکوب کرد."

دانشجویان پس از ورود با ساختمان همیلتون درهای ساختمان را با گذاشتن میز و صندلی بستند. 

کارمندان دانشگاه گفتند که پس از درگیری با دانشجویان معترض، در نهایت معترضان اجازه دادند آنها ساختمان را ترک کنند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • شورای اداری استان تهران
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید