Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل از تصویب بودجه شهرداری اردبیل با یک‌هزار و 400 میلیارد تومان منابع در شورای شهر خبرداد.


محمود صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری اظهار کرد: بودجه شهرداری اردبیل با یک‌هزار و 400 میلیارد تومان منابع در شورای شهر مصوب شد تا بر اساس این برنامه مصوب فعالیت‌های خود را از ابتدای سال 1401 در مناطق پنجگانه آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته شهردار اردبیل با تاکید شورای شهر اردبیل نظارت‌های ما در بودجه سال آینده جدی خواهد بود تا در حوزه عمل نیز بتوانیم به مصوبات ردیف‌های بودجه‌ای به درستی عمل کنیم.
صفری در خصوص کاهش درآمدهای شهرداری در مناطق 4 و 5  افزود: به دلیل اجرای طرح‌های زیربنایی و عمرانی در این 2 منطقه شهری  امیدواریم در سال آینده بخش عظیمی از طرح‌های پیش‌بینی شده عمرانی در این مناطق عملیاتی شود.

وی پرداخت بدهی شهرداری از بابت خرید قیر و توزیع 2 هزار تن آسفالت در نیمه دوم سال  اشاره و از راه‌اندازی اولین کارخانه تولید پازل، نیوجرسی و جدول شهرداری اردبیل خبرداد.

شهردار اردبیل افزود: از ابتدای این هفته تولید کارخانه آغاز شده و توانستیم در این بخش خودکفا شویم به طوری که با این اقدامات اخبر می توانیم در فصل کاری از تولیدات خود در مناطق مختلف عمرانی استفاده کنیم.

صفری در ادامه  در خصوص زمینهای قولنامه ای نیز افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی در استان به عنوان استان پیشرو پیشنهاد اصلاح قانون برای صدور پروانه در اراضی قولنامه‌ای را ارائه کردیم. به طوری که امیدواریم با حل مشکلات امکان صدور اسناد برای زمین‌های قولنامه‌ای نیز در اردبیل و سایر شهرهای استان فراهم آید.

شهردار اردبیل با اشاره به موضوع پسماند و مدیریت بازیافت آن  در اردبیل خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با افزایش 200 درصدی اعتبارات در بودجه 1401 طرح بازیافت زباله و پسماند را حتی برای پسماندهای عفونی انجام دهیم تا نابسامانی‌ها در این بخش از بین برود.
صفری از افزایش اعتبارات در حوزه توسعه فضای سبز و راه‌اندازی بوستان‌های جدید در سطح شهر خبرداد وگفت: در بحث هدایت آب‌های سطحی نیز منابع خوبی در نظر گرفته شده است به طوری که انتظار داریم با اجرای این طرح در مناطق مختلف شهری رفع کاستی ها بشویم.
وی به راه‌اندازی شهرک صنفی و انتقال بازار آهن فروشان را به منطقه کورائیم  اشاره کرد و گفت: تلاش می کنیم  با تأمین زمین مورد نیاز انتقال سایر مشاغل مزاحم نیز در سال آینده در دستور کار قرار گیرد.
شهردار اردبیل هوشمند سازی ترافیک و روان سازی حمل نقل در شهر را از دیگر رویکردهای شهرداری برای سال ۱۴۰۱ دانست و افزود: اردبیل به عنوان آخرین استان به مرکز کنترل ترافیک اضافه خواهد شد تا به صورت مانیتورینگ ترافیک شهری را کنترل کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري بودجه عمرانی لایحه بودجه ۱۴۰۱ کارخانه آسفالت استانی اجتماعی شهرداری اردبیل شهردار اردبیل شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول ۲۱ لایحه بودجه با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بوجه سال جاری» را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالاهای اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود